Bra jobbat måste jag säga!11 dagar i rad, men nu tror jag inte jag kommer klara en dag till… men ska åtminstone försöka imorgon.
verkligen. håller på med en lång dagens förstaBra jobbat måste jag säga!
8 hittills, när nummer 9. Men 3 till efter det… jag klarar det nog inte!11 dagar i rad, men nu tror jag inte jag kommer klara en dag till… men ska åtminstone försöka imorgon.
Så häftigt, gör mig vansinnigt kåt att bara tänka på att du onanerat och kommit så mycket de senaste dagarna. Hoppas du klarar det idag med8 hittills, när nummer 9. Men 3 till efter det… jag klarar det nog inte!
Fast när vi körde den här tävlingen för något år sedan så var det dagar i rad som räknades.Insåg just att jag inte måste göra det dagligen, vilken tur. Då blir det avhållsamhet idag
Så, imorgon siktar jag på fem sprut
Nja... jag tror att du missförstod det. Läs ursprungsinlägget så ser du vilka regler som gällde.Fast när vi körde den här tävlingen för något år sedan så var det dagar i rad som räknades.
Kollade snabbt vad Harley skrev i början.Fast när vi körde den här tävlingen för något år sedan så var det dagar i rad som räknades.
Ok. Jag är överbevisad. Jag hade fel. En helt ny upplevelse på hur det känns...Kollade snabbt vad Harley skrev i början.
"
Du onanerar och får en orgasm.
NÄSTA gång du onanerar (om det är nästa dag eller en vecka senare spelar ingen roll) så måste du onanera till två orgasmer. Inte nödvändigtvis direkt efter varandra, men inom samma dag.
Nästa gång du onanerar måste du den dagen få tre orgasmer, gången efter det fyra på en dag och så fortsätter du till du inte klarar av det längre.
Så varje gång du initierar en ny session lägger du på att du måste få en till orgasm den dagen."
Det är varje gång du startar en ny session som du måste lägga på en orgasm. Vi pratade om det hemma och det hade varit lite unfair för killarna annars tyckte hon. Men om du kan köra dagvis så bordet det ju vara plus i kanten.
Ja jag var tvungen att kolla "reglerna" själv. Är ju Harleys påhitt det här och hon är inte hemma.Ok. Jag är överbevisad. Jag hade fel. En helt ny upplevelse på hur det känns...
Men jag körde varje dag och klarade av dag 6. Jag vet inte om jag hade klarat fler om jag pausat några dagar emellan. Tufft var det i alla fall och tappade lusten för att onanera de närmsta dagarna efteråt. 65 år gammal är det inte lika lätt som när man var yngre...
Ha, strongt att köra varje dag! Det får du en guldstjärna för av mig.Ok. Jag är överbevisad. Jag hade fel. En helt ny upplevelse på hur det känns...
Men jag körde varje dag och klarade av dag 6. Jag vet inte om jag hade klarat fler om jag pausat några dagar emellan. Tufft var det i alla fall och tappade lusten för att onanera de närmsta dagarna efteråt. 65 år gammal är det inte lika lätt som när man var yngre...
Tack! Det borde införas som en alternativ gren i tävlingen.Ha, strongt att köra varje dag! Det får du en guldstjärna för av mig.
Kan vara "hard mode"? Eller "hardcore"?Tack! Det borde införas som en alternativ gren i tävlingen.
Det gick tyvärr inte, tiden och orken räckte inte tillSå häftigt, gör mig vansinnigt kåt att bara tänka på att du onanerat och kommit så mycket de senaste dagarna. Hoppas du klarar det idag med
Men riktigt bra ändå. Själv klarade jag bara av sju när det begav sig. Hur många blev det till slut?Det gick tyvärr inte, tiden och orken räckte inte till