Dag 4: På grund av verkligheten fick jag hålla mig ända tills på torsdag...täntke att shit hur skall jag klara fyra stycken idag men började men en mysig på morgonen i sängen med lite smek och porr, nummer två blev efter alla morgonbestyr, lite improviserat vid datorn och satisfyer, åkte till dagens uppgifter med en mysig känsla. Nummer tre blev sen eftermiddag inne på en offentlig toalett *skrattar*, inte så mysigt men otroligt upphetsande att ta av mig jeans trosor och blottade ena bröstet för att twista min nipple samtidigt för att hjälpa till, det blev en "tyst" orgasm där jag nog pep och skakade något mest för att hålla inne. Sen på kvällen blev det min stora svarta womanizer och porr och det blev en sjukt skön orgasm!
Dag 5 IDAG!: Herregud...fem stycken!!! Morgonmys (no problems och skön lördag så jag låg kvar och fortsatte tills jag givit mig själv två stycken i sängen, ok inga stora härliga vågor men dom räknas ändå! Va ute och lunchade med kompisar så inget lunch bus men väl hemma så bytte jag om till lite lättare kläder och mysade med mig själv på toaletten, igen en liten mysig orgasm,som en snabb ilning....nu...nu ina Herrar och damer skall jag medels porr buttplug och secondlife försöka ge mig själv två orgasmer till...phew...wish me luck!
EDIT: Det tog en stund...va faktiskt trögt idag...men nu så...