Onani-utmaning: Death my cumming

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Har ingen att jämföra med,det bara kommer.Som det känns nu så vore några till klart möjligt ;)men mängden avtar så det blir inga långskott direkt.
Så vid nästa runktillfälle kör du fem orgasmer den dagen utan problem? Ock sex orgasmer gången därpå?

D

Deleted member 70236

Gäst
Så vid nästa runktillfälle kör du fem orgasmer den dagen utan problem? Ock sex orgasmer gången därpå?[/Q Ska iallafall köra en femte dag sen får vi se när andan faller på,man har ju annat att göra imellanåt.

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Dag 4: På grund av verkligheten fick jag hålla mig ända tills på torsdag...täntke att shit hur skall jag klara fyra stycken idag men började men en mysig på morgonen i sängen med lite smek och porr, nummer två blev efter alla morgonbestyr, lite improviserat vid datorn och satisfyer, åkte till dagens uppgifter med en mysig känsla. Nummer tre blev sen eftermiddag inne på en offentlig toalett *skrattar*, inte så mysigt men otroligt upphetsande att ta av mig jeans trosor och blottade ena bröstet för att twista min nipple samtidigt för att hjälpa till, det blev en "tyst" orgasm där jag nog pep och skakade något mest för att hålla inne. Sen på kvällen blev det min stora svarta womanizer och porr och det blev en sjukt skön orgasm!

Dag 5 IDAG!: Herregud...fem stycken!!! Morgonmys (no problems och skön lördag så jag låg kvar och fortsatte tills jag givit mig själv två stycken i sängen, ok inga stora härliga vågor men dom räknas ändå! Va ute och lunchade med kompisar så inget lunch bus men väl hemma så bytte jag om till lite lättare kläder och mysade med mig själv på toaletten, igen en liten mysig orgasm,som en snabb ilning....nu...nu ina Herrar och damer skall jag medels porr buttplug och secondlife försöka ge mig själv två orgasmer till...phew...wish me luck!

EDIT: Det tog en stund...va faktiskt trögt idag...men nu så...

Last edited:

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Sön: Halvdagsrapport. Vi jobbar på idag i team för att nå våra 6 orgasmer jag och JM.

Sovmorgon och mys i sängen, JM väckte mig med oralsex och en härlig orgasm till följd. Betalade tillbaka med avsugning följt av vanliga missionären. 1 till orgasm för mig och 1 för JM när han sprutade över min mage.

Harley: 2 st
JM: 1 st

Långt kvar av dagen, men det kommer bli jobbigt tror jag. I alla fall för JM men jag ska göra mitt bästa för att hjälpa honom!

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
6 orgasmer är mitt nästa...det är rätt många...kan absolut gå på en dag om jag fokuserar och planerar men det är en utmaning.
Jag brukar bli massivt nöjd när jag får typ tre under en onani-stund men sen är jag lite mätt...( @Tjalle G-son vet hur jag funkar i Second Life) men sex stycken....överväger att kasta in trosorna och ge upp...

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Session 4 avklarad.
Första orgasmen i morse innan jag steg ur sängen. Andra orgasmen på förmiddagen och tredje orgasmen strax efter lunch.
Den fjärde, och sista orgasmen för dagen, nu i kväll.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
6 orgasmer är mitt nästa...det är rätt många...kan absolut gå på en dag om jag fokuserar och planerar men det är en utmaning.
Jag brukar bli massivt nöjd när jag får typ tre under en onani-stund men sen är jag lite mätt...( @Tjalle G-son vet hur jag funkar i Second Life) men sex stycken....överväger att kasta in trosorna och ge upp...
Nej, du får inte ge upp... Det är väl en del av grejen att se hur långt man kommer. Mkt planering blir det för att sprida ut orgasmerna så jämt fördelat över dagen som möjligt. Det är nog där skon klämmer om man ska kunna lyckas...
Min 5:e session tänker jag försöka ta på fredag. Den 6:e blir svår att planera. Jag som inte heller kan ta frun till hjälp...

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Haha ja jag vet hur du fungerar! Älskar att styra din lovense och höra på voice när du kommer...

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Sön: Halvdagsrapport. Vi jobbar på idag i team för att nå våra 6 orgasmer jag och JM.

Sovmorgon och mys i sängen, JM väckte mig med oralsex och en härlig orgasm till följd. Betalade tillbaka med avsugning följt av vanliga missionären. 1 till orgasm för mig och 1 för JM när han sprutade över min mage.

Harley: 2 st
JM: 1 st

Långt kvar av dagen, men det kommer bli jobbigt tror jag. I alla fall för JM men jag ska göra mitt bästa för att hjälpa honom!

Följer upp detta.

Jag låg ju efter Harley med en orgasm så runkade ut 1 till under morgonduschen. Vi bestämde sen att efter lunch så skulle vi jobba oss till 2 till och sen 2 till på kvällen.

Lunch blev det porr på tvn och varsin leksak, körde med en dildo där bak och fick 1 skön anal orgasm innan jag sen använde min fleshlight för 1 sprut. Harley körde med sin rabbit och fick snabbt 2 utan problem.

Kvällen kändes det tungt, men efter lite förspel och sug av Harley så reste sig kuken. Harley red härligt och båda fick varsin orgasm till. Harley kunde lägga sig på sängen och använda fingrarna för ännu en, men jag behövde vila. 23:30 så bad jag Harley om hjälp och hon tog fram glidmedlet och dildon. Så medan jag runkade knullade hon mig där bak, lyckades få mig över gränsen en gång till och jag sprutade en liten sats på magen strax före tolvslaget.

Harley: 6 st
JM: 6 st

Vi har måsta vila nu i två dagar och får se om vi kanske måste vila till imorgon också, båda är rätt ömma fortfarande.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ok fan...imorgon torsdag har jag planerat att försöka ge mig själv sex orgasmer!
Kommer börja på morgonen och jag har lite möjligheter imorgon på lite olika ställen så jag kommer smyga med min satisfyer i väskan...wish me luck!
Good luck <3

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ok fan...imorgon torsdag har jag planerat att försöka ge mig själv sex orgasmer!
Kommer börja på morgonen och jag har lite möjligheter imorgon på lite olika ställen så jag kommer smyga med min satisfyer i väskan...wish me luck!

Vi får se här, är fortfarande lite "rå" där nere sen senaste sessionen. Jag börjar tro att 6 på en dag liksom är max för mig. Men ska ge sju ett försök, får dock se om jag failar för sex stycken var på håret.

Harley säger att hon nog kan komma (pun intended) upp till 10 på en dag, men sen blir det lite för ömt. 10 för mig känns helt ouppnåligt, behöver fler timmar på ett dygn då tror jag?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Vi får se här, är fortfarande lite "rå" där nere sen senaste sessionen. Jag börjar tro att 6 på en dag liksom är max för mig. Men ska ge sju ett försök, får dock se om jag failar för sex stycken var på håret.

Harley säger att hon nog kan komma (pun intended) upp till 10 på en dag, men sen blir det lite för ömt. 10 för mig känns helt ouppnåligt, behöver fler timmar på ett dygn då tror jag?
Min teori är att eftersom kroppen fungerar olika på män och kvinnor, t.ex att kvinnor kan få flera orgasmer i rad vilket väldigt få män kan få, så kan nog kvinnor få fler orgasmer under en och samma dag mot vad vi män kan få. Men vad vet jag? Synd att inte fler kvinnor deltar i den här tävlingen/leken. Det hade varit så intressant att utvärdera resultatet. Min fru har uppnått fem orgasmer i rad under samma sexakt några ggr, men sen behöver hon minst 3-4 veckor innan hon är redo för orgasm igen. Så vi är väldigt olika.

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
7e sessionen som JM skrev:

2 på morgon tillsammans
Dusch efter lunchträningen och råkade få 3 till med fingrarna. Hade lovat att köra tillsammans med JM så hjälpte honom med munnen, händerba och en strap-on... blev kåt igen och tog en 4e efter han fått sina 3. Tog ett tag...

Så sammanlagt är det nu 6 st. Har 1 kvar ikväll. Borde vara piece of cake. JM har 2 kvar, men det var verkligen segt för hans 5e, får se om jag kan hjälpa honom nå 7. Dock tror jag 8 blir svårt. Men klarar han 7 ska jag göra så gott jag kan för att få honom till 8a.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
7e sessionen som JM skrev:

2 på morgon tillsammans
Dusch efter lunchträningen och råkade få 3 till med fingrarna. Hade lovat att köra tillsammans med JM så hjälpte honom med munnen, händerba och en strap-on... blev kåt igen och tog en 4e efter han fått sina 3. Tog ett tag...

Så sammanlagt är det nu 6 st. Har 1 kvar ikväll. Borde vara piece of cake. JM har 2 kvar, men det var verkligen segt för hans 5e, får se om jag kan hjälpa honom nå 7. Dock tror jag 8 blir svårt. Men klarar han 7 ska jag göra så gott jag kan för att få honom till 8a.

All heder till er !

Toppen