Varför undrar du?
Har du själv gjort något som du funderar kring eller är det något annat som triggat ditt intresse eller är du som jag, bara ute efter att ställa frågor?
Varför undrar du?
Har du själv gjort något som du funderar kring eller är det något annat som triggat ditt intresse eller är du som jag, bara ute efter att ställa frågor?
Ord av visdom, du talar av egen erfarenhet förmodar jag? Något du gått igenom själv, så att du vet vad du talar om? Bien...
Så enkelt är det inte Frida, det kommer du att upptäcka. Alla människor kämpar, gör så gott man kan, vill varandra väl men går vilse ibland. Ibland är man svag, men det handlar inte om hur man faller, utan om hur man reser sig. Alla människor, tjejer och killar, har förhoppningar och önskningar dolda i hjärtat.
Och när vi kommer in på relationer -- my gosh, now we're talking svåra saker -- det svåraste av allt... (lessen att krossa dina illusioner, hoppas iofs att jag har fel, att du slipper äta upp dina ord)
Kram på dig /L
Jadu Lasse o Frida och alla ni andra härinne......... relationer är bland det härligaste som finns men samtidigt svårt och frustrerande. Min dröm är att vi alla kunde leva i ett öppet och kärleksfullt förhållande till varandra på samtliga plan
Skippa alla former av relationer så slipper ni problemen. För det blir alltid problem på något j-vla sätt.