Njutmedmig88
Aktiv medlem
- Ålder
- 36
- Kön
- Man
Yes ska göra deBörja kl 10
Yes ska göra deBörja kl 10
Kul..finns det några "områden" du vill utforska?Jag är på för ett uppdrag! Kan börja på medelnivå :-D
Ett uppdrag..Jag är på för ett uppdrag! Kan börja på medelnivå :-D
Ett uppdrag..
Anal stimulans under nästa onanisession..
Berätta gärna .. så vi andra kan få inspiration.. fördelar...nackdelar plus .. minusAj aj Kapten! :-D
Kittlande och spännande tankar..Hur ska vi gör med vissa frågor. Ex hur ofta ska vi ha uppdrag?
Ska varje person få var sin eller ska alla vi då Ha samma?
Ska det hända något om man misslyckas? Ex då kannske få hårdare uppdrag nästa gång eller att man får ett straff eller ett det inte händer något. Vad tycker ni?
Aa det låter bra och roligt men någon form av bestraffning för jah tror att man vågar lite mer då. Och mer spänning. Och individuella uppdrag blir toppen.Kittlande och spännande tankar..
Själv skulle jag kunna tänka mig att få någon "bestraffning" om jag inte fixar uppdraget.. Uppdrag kan göra att man vågar lite mer..de ska vara pirriga på ett uppkåtande sätt. Eftersom vi har olika smak tror jag på individuella uppdrag..
Försök hitta ett par trosor att ha på dig idag. Och även en sport bh.Så..har någon något uppdrag till mig idag?
Hehe, när jag ser medelnivån i tråden så börjar jag lätt. Kan ge en tillbaka när jag fått min. Lätt, medel eller svårt?Är du redo för uppdrag..
lätt..medel eller svårt?
Hur gick förra uppdraget att vara utan kalsonger i två timmar?Jag önskar en svår utmaning till imorgon