Fina fittan
Aktiv medlem
- Kön
- Kvinna
Synd att det inte finns något sånt här för tjejer
Du får skapa....?Synd att det inte finns något sånt här för tjejer
Det är klart att det gör!Synd att det inte finns något sånt här för tjejer
Trosförbud hela kommande nattenSynd att det inte finns något sånt här för tjejer
Jag är påTrosförbud hela kommande natten
Det kommer bli av ikväll..Skulle någon vilja ge mig något uppdrag?
Hur gick det _Johan? Blev det av?
Härligt.. nyfiken på rapport efteråt..Jag är på
ta medium storDet kommer bli av ikväll..
Fick tag på glidmedel igår.
Medium stor eller extra stor?
Ehh det gick inte så bra kan man säga. Jag vågade inte riktigt. Hehe. Jag ringe upp men sen fick jag panik o la på direkt.Hur gick det med 1177 Rakarn123?
Jag tar nog hällre ett straff än att ringa dit Ush.Ehh det gick inte så bra kan man säga. Jag vågade inte riktigt. Hehe. Jag ringe upp men sen fick jag panik o la på direkt.
Testa igen..ta det lungt..det är bara pirrigt!Ehh det gick inte så bra kan man säga. Jag vågade inte riktigt. Hehe. Jag ringe upp men sen fick jag panik o la på direkt.
Jag återkommer om straffJag tar nog hällre ett straff än att ringa dit Ush.
Här kommer rapporten min bästa tjejkompis kom hem igår till mig och hade panik och ingenstans att sova. Hon sov hos mig. Vi är väldigt öppna och har aldrig haft problem med att visa oss själva nakna inför varandra osv så det slutade med att vi blev 2 tjejer som sov utan trosor inattHärligt.. nyfiken på rapport efteråt..
Gud så roligt o trevligtHär kommer rapporten min bästa tjejkompis kom hem igår till mig och hade panik och ingenstans att sova. Hon sov hos mig. Vi är väldigt öppna och har aldrig haft problem med att visa oss själva nakna inför varandra osv så det slutade med att vi blev 2 tjejer som sov utan trosor inatt
Hur gick det?Det kommer bli av ikväll..
Fick tag på glidmedel igår.
Medium stor eller extra stor?
Sent om sider har jag nu utfört uppdrag med dildo.JA! Du klarade inte 2 uppdrag så nu blir det lite hårdare. du ska stoppa in minst 2-3 fingrar i röven o knulla dig. I minst 5 min Eller med en dildo om du har en. Du har 24 timmar på dig från o med nu
Färdig med uppdraget.Men desto störe desto bättre
Glad att höra att allt gick bra för dig.Färdig med uppdraget.
Det var väldigt skönt