Binyfiken_smekare
Välbekant medlem
- Ålder
- 44
- Kön
- Man
Naken å nyfiken!
Finns de ngt nattuppdrag för att hålla mig syselsatt en stund?
Finns de ngt nattuppdrag för att hålla mig syselsatt en stund?
Det gick bra. Gick utan hela dagenHur gick förra uppdraget att vara utan kalsonger i två timmar?
Härligt.."kalsongförbud" kan vara spännande när det kommer som en överraskningDet gick bra. Gick utan hela dagen
Härligt.."kalsongförbud" kan vara spännande när det kommer som en överraskning
Funkar utmärkt..
Alla dom vill är välkomna att prova uppdraget.
Du ska ska ringa 1177 och ha ett samtal med sköterska om minst 1 "sexuellt problem" du har.Väntar på mitt o att du utför ditt.
Jag har försökt med ett uppdrag. Att köpa trosa.. vågade inte riktigt men har tittat ut. Uppdraget med orgasmkontroll försökte jag med i natt... rodnar..Jag runkade och kom ...runkade och kom igen..Väntar på mitt o att du utför ditt.
Jag har försökt med ett uppdrag. Att köpa trosa.. vågade inte riktigt men har tittat ut. Blir kåt vid tanken på.trosa...
Uppdraget med orgasmkontroll försökte jag med i natt... rodnar..Jag runkade och kom ...runkade och kom igen..
Inte så bra alls!...Jag har försökt med ett uppdrag. Att köpa trosa.. vågade inte riktigt men har tittat ut. Uppdraget med orgasmkontroll försökte jag med i natt... rodnar..Jag runkade och kom ...runkade och kom igen..
JA! Du klarade inte 2 uppdrag så nu blir det lite hårdare. du ska stoppa in minst 2-3 fingrar i röven o knulla dig. I minst 5 min Eller med en dildo om du har en. Du har 24 timmar på dig från o med nuBlir det något straff?
Du får detta eftersom du ville utforska. Detta som du skrev tidigare i tråden.JA! Du klarade inte 2 uppdrag så nu blir det lite hårdare. du ska stoppa in minst 2-3 fingrar i röven o knulla dig. I minst 5 min Eller med en dildo om du har en. Du har 24 timmar på dig från o med nu
Jag har skaffat dildo men hinner inte förrän ikvällJA! Du klarade inte 2 uppdrag så nu blir det lite hårdare. du ska stoppa in minst 2-3 fingrar i röven o knulla dig. I minst 5 min Eller med en dildo om du har en. Du har 24 timmar på dig från o med nu
Ska utföra ikväll. Behöver köpa glidmedelDu får detta eftersom du ville utforska. Detta som du skrev tidigare i tråden.
Okej blir bra.Ska utföra ikväll. Behöver köpa glidmedel
Har tre dildos att tillgå ikväll..Normalstor..lång..lång och grovOkej blir bra.
Aa vad roligt längtar o se hur tyckte att det var?Har tre dildos att tillgå ikväll..Normalstor..lång..lång och grov