D
Deleted member 67733
Gäst
Igår kväll, inte så mycket att skriva om förutom fantasin ja fick, ungarna var ute på aktiviteter, så fick3 timmar för oss själva, körde det vanliga racet, dusch, sen slick sug dildos analt på mig, alla ställningar typ. Men... när ja tog henne bakifrån så ringde hennes kompis på facetime, hon tryckte upptaget. Detta är sant. Men jag fantiserade ihop detta under en bråkdel av en sekund, ungefär. Hon råkar svara istället, komoisen fattar direkt, hej, vad gör ni säger hon leende, knullar säger frun, kom hit säger frun och lägger på. Ooops säger båda, och fortsätter. Ett par minuter senare hör vi, så det är här ni e, det är kompisen, hon står med uppknäppt blus ingen bh och tights. Behöver ni hjälp säger hon, gärna säger frun går fram till henne och dom kysser varandra, sen börjar dom suga mig och smeka på varandra, bkir ett härligt knull med båda, som givetvis avslutas i sann porrfilmsanda, ansiktssprut. Ja , ja vet att det är porrfilms betonat, men ja älskar verkligen att fantisera om sånt här.