I torsdags och fredags, ej sambo men besök av exet. Kanske det kan räknas
Vi har inte setts på länge, då han jobbar iväg. Men annars så brukar vi ses över middag eller fika, det är ju pappan till barnen. Så extra trevligt och kul.
Efter lite middag o mys vid tven i torsdags, så var det dags för sängen.
Såklart sover han hos mig
.
Vi ligger o snackar lite, så berättar han att han har en ny tjej
. Både han o jag har läge haft öppna förhållande, för att vi inte vill låsa oss med en partner.
Men såklart så frågar jag ju han, om han berätta för sin ny, vilket han hade.
Hon var tydligen ny i detta, aldrig haft sån relation. Exet säger hon mest haft sovrumssex, det mest äventyrliga var en trekant och sex med tjej en gång.
Men nu skulle hon alltså få leva o se andra sidor med mitt ex(ska bli spännande o se hur hon känner i detta)
Exet hade såklart sagt han skulle träffa barnen och mig, vilket hon bara hade tyckt varit fint och bra. Hon blev dock lite tveksam med mig, att vi sover ihop och troligen skulle ha sex, även om hon visste o förstod detta. Så när han sa det rätt ut, så blev det väl tydligt för henne.
Men hon förstod och hade senare sagt hon blev lite kåt av vi skulle ha sex. Medans hon var hemma och eg inte vet vad vi gör.
Hon hade blivit lite tänd av det, så hon hade sagt till exet att hon kanske skulle kontakta något gammalt knull eller kanske ragga upp en ny.
Detta var nått jag vet mitt ex älskar, vilket han också hade sagt till henne och uppmuntrat henne o göra.
Nu var vi ivf i sängen och han började smeka o klia mig på ryggen, jag låg utan täcke o han vandrade lite över hela kroppen också.
Mitt i detta, så ringer hans telefon, kl är lite efter 22. Det är hans tjej och hon ringer videosamtal, han svara såklart.
Jag hör deras samtal.
Hon frågar hur vi har det o vad vi gör.
Han berättar o hon vill se oss. Exet sätter telefonen i ett ställ jag har på nattduksbordet(såklart inställt för att få med hela sången)
Det är nu och då, som hon o jag ser o hälsar på varandra för första gången.
Mer än ett hej är det inte, för sen börjar dom prata igen.
Jag känner hur ordentligt våt jag är, så jag särar lite på benen.
Såklart förstår o märker exet detta.
En minut senare, så hör jag.
Men älskling, är du kåt, din kuk ä rby stenhård.
Mm..hon särade precis på benen o jag ser hon är våt.
Inget svar från hans tjej.
Exet sätter sig upp o gränslar mig över rumpan. Ibalnd känner jag hans kuk.
Jag särar nu än mera på benen. Vilket gör att han blir tvungen att räta till sig och hoppar ner lite. Så nu sitter mellan mina ben och med rumpan nära sin kuk.
Jag hinner inte mer än att tänka detta, så känner jag hans kuk mot fittan o så trycker han den i botten på mig.
Det får mig att först skrika till av njutning och sen i långt stön, när han direkt börjar knulla mig.
Detta var början på skön natt och mitt första möte med exets nya tjej.