Senaste gången med din sambo/fru?

JR7615

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
I morse när vi vaknade smekte jag sambons bröst, vände henne på rygg och började suga på bröstvårtan.

Hon runkade min hårda kuk och vände sig mot mig, drog ner trosorna och jag började smeka hennes fitta med mitt ollon. När hon blivit blöt tryckte jag in kuken och smekte röven samtidigt med hennes fittsaft som smörjmedel.

Efter ett tag sprutade jag kraftigt i hennes fitta.

En bra start på dagen!
 

BlackVelvet1

Välbekant medlem
Igår natt blev denna söta tjej lite full och jag märkte att hon blev kåtare efterhand och villig att visa lite naken hud,trots vi var med nära vänner ,och det visade att hon. tog av sin väldigt korta kjol,allt för distrahera mig,även knäppa upp en knapp på hennes urringande blus,så hennes bröst syndes mer tydligare,då blev att jag såklart kåtare efter hand under kvällen,var lite småkåt och trött när det var läggdags,då helt plötsligt så fick jag en helt underbar avsugning av henne ,sen fick jag spruta på hennes bröst,ikväll så fick jag bjuda till,slicka hennes blöta rakade fitta,det är ju alltid ge och ta,inte mig emot

https://imgbox.com/yzVDhQBA
 
Last edited:

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Igår natt blev denna söta tjej lite full och märkte att hon blev kåtare och villig att visa lite naken hud,då blev att jag blev kåtare efter hand under kvällen,var lite småkåt och trött när det var läggdags,då helt plötsligt så fick jag en helt underbar avsugning av henne ,sen fick jag spruta på hennes bröst,ikväll så får jag bjuda till,slicka hennes blöta rakade fitta,det är ju alltid ge och ta

https://imgbox.com/yzVDhQBA
Hun var söt ja, glöm inte slicka hendes stjärt med
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
30
Kön
Man
Midsommarnatten, i Mellbystrand, i kompisens "stuga".
Glada, fulla och kåta skulle vi sova på loftet, som vi brukar när vi är där. Tanken på att kompisen helt säkert skulle knulla sin tjej gör mig av nån anledning alltid extra kåt. Kuken stod som ett spett när vi klädde av oss och det var ingen tvekan om att tjejen också var sugen. Ganska pang på la jag mig över henne och vi kelade lite innan kuken kom på plats och plöjde sin väg in i botten. I ett försök att inte höras blev det ett vaniljknull i missionären. Hon hjälpte till med sin hand och när det gått för henne drog jag strax efter ut och sprutade en hård sats över hennes mage.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jobbade hemma idag och klagade inför sambon att jag hade en riktigt tråkig rapport att skriva klart och var väldigt omotiverad till det hela, hon erbjöd då att om jag får klart rapporten till lunch så får jag ta henne analt på lunchrasten. Motivationen steg snabbt och jag fick klart rapporten på rekordtid, rapporterade till sambon som direkt gick till sovrummet tog fram glidmedlet och gav det till mig drog sen av sig shorts och trosor och ställde sig på alla fyra på sängen och började stimulera sin klitoris med en vibrator.

Mina shorts och kallingar åkte snabbt av och började mjuka upp sambons bakre öppning med glidmedel samtidigt som jag smorde in kuken som redan var hård. Satte sedan ollonet mot hennes bakre öppning och gled sakta in. Började med att endast låta ollonet glida in och ut ur rumpan på henne innan jag tryckte mig hela vägen in. Knullade henne sedan sakta tills jag kände hur hon fick en orgasm och hur analen på henne pulserade vilket fick mig att tömma mig djupt i henne.
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Blev ett hederligt lördagskväll-knull igår kväll. Inget märkvärdigt med det men det var 3:e gången nu i juli månad. Min normala samlagsfrekvens ligger på 1-2 gånger per månad. 2 knull samma månad är en bra månad. Antar att semestern gör att det blir lite lättare att få komma till.

Själva knullet var väl inte så mycket att skriva hem om. Tiden då man hade spännande och roligt sex är nog över. Frugan vill inte suga mej längre och jag får inte slicka henne längre heller. Nästan uteslutande missionären bara och hon har slutat raka fittan.

Det som ändå höjde stämningen igår var att vi är ute i sommarstugan och sover med öppet fönster. Några av grannarna hade fest igår medans vi knullade. Sånt triggar lite grann ;)
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår kväll. Vi har varit på en liten tripp på ett par dagar på annan ort. På hotellet finns det en relax avd, med gym,bastu och en bubbel. Vi ville gärna bubblat den dagen vi kom fram. Men det fans inga tider kvar den dagen. Så vi bokade en tid till dagen efter. Det närmade sig tiden då det var dags att gå till relaxen. Vi ville ha något gått att dricka, gick till baren och beställde. (Man var tvungen att passera bubbelbadet för att komma upp till bastun)
Vi skulle ta en bastu innan det var våran tur att bada. Kom fram till dörren öppnade låset med kortet och öppnad upp dörren. Vi viste att det var någon/några andra som hade tiden före oss.

Det är här och nu som det började.

När vi öppnar dörren så sitter det ett par och bubblar. Dom blev väldigt förvånade när vi kom in. Dom blev typ röda i ansiktet och skämdes nog lite. Dom sitter väldigt nära varandra, hon med ryggen mot dörren. Jag kunde ana att hennes bröst var utanför baddräkten, och att han kanske hade sugit hennes bröstvårtor när vi kom in. Hon var iaf snabb med att få in brösten igen. Vi hejade och tog trappan upp till bastun.
Dom hade fortfarande tid kvar innan det var våran tur. Men när vi var på väg upp i trappan så reste dom sig och skulle gå upp. Jag och frun tittar ner i badet när dom går upp,då ser vi båda två att hennes baddräkt inte täcker hennes fitta. Min slutsats blir ju att han har sugit brösten och samtidigt pullat hennes fitta och dragit undan tyget från fittan. Hon hade rätt stora bröst och det jag han se,en rakad fitta.
Vi tog en stund i bastun och diskuterade lite av vad det vi sett och skrattade lite härligt.
Vi fortsatte att prata om det i bubblet och kan förstå att dom blev paffa när vi klev in.
Nere på rummet igen, så tar jag av mig mina badbyxor och frun tar av sig sin bikini. Vi torkar oss torra. Frun lägger sig på sängen naken och jag gör lika dant.
”Vi är nog lite kåta båda två efter det vi sett, och ett bad i det varma vattnet”
Hon ligger på sidan i sängen med benen lite uppdragna mot magen.
Så jag kan se hennes härliga fitta. Tycker att jag kan se lite kåt vätska mellan hennes läppar.
Jag lägger mig bakom henne och har redan ett bra stånd på kuken. Kuken glider över hennes fitta när jag lägger mig bakom henne. Jag låter kuken glida fram och tillbaka ett par gånger över hennes fitta, hör att hon gillar det.
Jag blev så kåt av det som hände tidigare så du måste knulla mig nu, säger hon till mig. Jag vill att du slickar min fitta. Jag ner mellan benen särar fittan och börjar slicka frun. Jag vill ha din kuk i min mun och suga dig samtidigt. Snurrade lite i sängen så vi hamnade i en 69a på sidan. Jag forsätter att slicka och jag känner hur frun leker med tungan över mitt blötta ollon och slickar i sig försatsen. Nu känner jag hur hon tar in huvudet i munnen och sakta börjar suga mig. Efter ett tag så har hon nästan hela kuken inne i munnen och hon bara suger på.
Hon slutar att suga och säger. Slicka min clit och stoppa in ett par fingrar i min fitta. Knulla fittan tills jag kommer. Jag jobbade på, och efter en liten stund så kommer hon i en härlig orgasm med sprut.
Nu måste du knulla mig. Jag vill ha det bakifrån. Hon upp på alla fyra och jag styr kuken till hennes blöta fitta och börjar knulla henne. Har inte hållit på länge för en hon kommer igen och sprutar på min kuk. Fortsätt! jag vill känna kuken mera i fittan, kör på lite till med några djupa stötar i fittan. Då säger frun att jag skall ta fram glidet. Jag vill att du tar mig i rumpan. ”Detta är inget som är vanligt”
Smörjer in rumpan och kör in ett finger och mjukar upp, smörjer kuken och sätter den ditt rövhålet, trycker sakta in den tills den är inne.
Villar lite med kuken djupt i hennes röv. Börjar sakta att knulla röven och ökar sedan takten. Jag är nära att komma nu. Vad vill du ha det?
Jag vill se när du runkar av din kuk över mina bröst. Kör ett par gånger till i röven, drar ut kuken och gränslar henne och runkar kuken tills jag sprutar över hennes bröst och nipplar. En sådan härlig efm/kväll
 

Frank

Aktiv medlem
Kön
Man
Fick en skön stund i fredagskväll.Efter en skön promenad så tog vi oss lite gott att dricka medans vi satt och njöt av att det var fredagskvälll och helg.Efter nån timma så bestämde vi oss för att duscha av oss och bada i bubbelpoolen vi har ute på gården.Efter ett par timmar och en del öl så var vi ganska gott igång med sexsnack.Har alltid varit sugen på att slicka hennes underbara stjärt och nu gav hon med sig.Hon klev upp från poolen och ställde sig på alla fyra med putande stjärt på en bänk vi har.Denna syn hade jag gärna delat med er,men ni anar nog.Började lite försiktigt att nafsa o slicka hennes skinkor ner mot fittan och tungknullar henne,hon njuter av min behandling.Återgår till stjärten och närmar mig detta underbara hål,hon spänner sig och grymtar lite men min tunga når målet.Hon slappnar av efter en stunds slickande,så jag fortsätter att slicka och lite tungknullande av hålet medans jag smeker hennes fitta,sen händer det bästa av allt hon säger jag kommer.Hon som alltid har varit negativ till min önskan kommer av min behandling.Var länge sen jag var så kåt.Sen var det min tur att stå på alla fyra på bänken.Fick en skön behandling med dildon medans hon runkade av mig.Livet är bra gott ibland.:p
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick en skön stund i fredagskväll.Efter en skön promenad så tog vi oss lite gott att dricka medans vi satt och njöt av att det var fredagskvälll och helg.Efter nån timma så bestämde vi oss för att duscha av oss och bada i bubbelpoolen vi har ute på gården.Efter ett par timmar och en del öl så var vi ganska gott igång med sexsnack.Har alltid varit sugen på att slicka hennes underbara stjärt och nu gav hon med sig.Hon klev upp från poolen och ställde sig på alla fyra med putande stjärt på en bänk vi har.Denna syn hade jag gärna delat med er,men ni anar nog.Började lite försiktigt att nafsa o slicka hennes skinkor ner mot fittan och tungknullar henne,hon njuter av min behandling.Återgår till stjärten och närmar mig detta underbara hål,hon spänner sig och grymtar lite men min tunga når målet.Hon slappnar av efter en stunds slickande,så jag fortsätter att slicka och lite tungknullande av hålet medans jag smeker hennes fitta,sen händer det bästa av allt hon säger jag kommer.Hon som alltid har varit negativ till min önskan kommer av min behandling.Var länge sen jag var så kåt.Sen var det min tur att stå på alla fyra på bänken.Fick en skön behandling med dildon medans hon runkade av mig.Livet är bra gott ibland.:p
Härlig stund, min fru blir gärna slickad i baken, men vill inte bli påsatt där. Däremot så kör hon gärna upp ett finger eller dildo i min bak, jag älskar det.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
30
Kön
Man
Ibland går det ett tag mellan att hon rakar sig där nere och senaste veckorna har jag fått knulla en härlig smått hårig fitta. Igår morse var det dock dags för en frisering så när hon kom ut i köket med bara en handduk runt huvudet så var hon helt renrakad. Vad fin du är sa jag och smekte henne över den solbrända magen och ner över venusberget. Hon tackade och lät mig fortsätta smekningarna som sen fortsatte över hela hennes kropp. Fritt fram tänkte jag och kuken styvnade i mina boxer. Vi hamnade på sängkanten och hon drog av handduken samtidigt som hon la sig på rygg och jag gick ner mellan hennes särade ben. Hon smakade fantastiskt och klöste mig i nacken när hon närmade sig orgasm. Kuken bultade och fjädrade fram stenhård när jag drog ner mina kallingar och placerade ollonet mot den våta öppningen. Pressade mig in mot botten i flera mjuka stötar och efter bara ett fåtal djupare stötar kved hon ut sin orgasm.
Jag pausade lite med kuken längst inne innan jag började pumpa lite försiktigt igen. Hennes hala grotta kramade så jävla gött runt kuken när jag drev den in och ut i ett lugnt tempo. Shit jag kommer snart igen viskade hon och började hjälpa till med sina fingrar. Hon mötte varje stöt tills hon kom igen och då kunde jag inte hålla emot längre utan tömde sprut efter sprut i henne.
 
Last edited:

MikeJ

Aktiv medlem
Hände igår kväll, trodde hon somnat men hon var tydligen kåt och kunde inte somnat då hon låg och tänkte på våra knullkompisar som messat och skrev att dom var på väg ner o hälsa på oss. Sambon var skitkåt/blöt så hon tog fram sin satisfyer och körde på för fullt till hon skrek när hennes orgasm kom. Knullad på henne lite men gick inte men i morse så hade jag världens kukstånd så då tryckte jag in kuken och körde på för fullt, så jäkla skönt när sprutat kom med full kraft
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Hände igår kväll, trodde hon somnat men hon var tydligen kåt och kunde inte somnat då hon låg och tänkte på våra knullkompisar som messat och skrev att dom var på väg ner o hälsa på oss. Sambon var skitkåt/blöt så hon tog fram sin satisfyer och körde på för fullt till hon skrek när hennes orgasm kom. Knullad på henne lite men gick inte men i morse så hade jag världens kukstånd så då tryckte jag in kuken och körde på för fullt, så jäkla skönt när sprutat kom med full kraft
Fan vad härligt att tömma kuken på morgon ståndet
 
D

Deleted member 73432

Gäst
Mitt ex har bott hos mig nu ett tag. Så vårat barn är hos mormor denna vecka men imorse hade jag stånd så då kom hon in och la sig hos mig då var hon naken som mig då knullade vi länge imorse var så skönt annars har man använt handen inte imorse.
Men gillar båda könen som är yngre och gammal allt mellan 18 till 90 år har inte gjort det med nån man kan ju fantisera gillar att visa upp mig Naken
 

gillar sperma

Ny medlem
Kön
Man
Frun sög min kuk igår och jag började prata lite "dirty" med henne och sa att hon var en så bra kuksugerska och sa sug mer. Körde in en dildo i hennes fitta och knullade henne medan hon sög mig, frågade henne om hon inte skulle vilja ha flera riktiga kukar samtidigt. Hon stönade jaa.
Vi knullade och hon var så kåt hela tiden jag sa åt henne att gapa så sprutade jag henne i munnen sedan. Efteråt låg vi och pratade och hon sa att det var upphetsande att jag var "dirty". Frågade henne om hon tänder på tanken med flera män samtidigt. Hon sa att det gör hon. Frågade om honmenade att hon vill ha flera samtidigt irl, hon sa ja tack. Så idag på morgonen låg hon och pratade med en man som hon känner.
 

Frank

Aktiv medlem
Kön
Man
Var ute och promenerade i det fina sen sommar vädret igår kväll.Vi gick förbi en busskur som var belyst av solen så vi satte oss och njöt av solvärmen.Vi satt och höll om varandra,men det det gick snart över till lite hånglande och kuken ställde sig snabbt.Fick en skön avsugning i den solbelysta busskuren.Min fru är är underbar.
 

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
I förgår, blev så himla sugen på att slicka och äta fitta när vi skulle gå och lägga oss. Så började med att hångla upp henne, klämma och smeka hennes bröst och bröstvårtor, sög in dom i munnen och gick sen ner med tungan för hennes mage och började sen äta hennes fitta ordentligt, slicka hennes klitoris och körde först in ett finger i henne, sen två fingrar och sen även ett tredje finger. Pullade och slickade henne till en stark orgasm, när orgasmen börjat ebba ut så började jag om igen, gick ner och slickade hennes anus, växlade mellan att pressa in tungan i hennes anus och hennes fitta. Började sen smeka hennes klitoris med min tumme och fortsatte jobba med tungan där nere. Hon kom i en till kraftig orgasm för mig.

Nu stod min kuk stenhårt rakt ut så jag ställde mig ovanför henne där hon låg på rygg, runkade lite ovanför henne och sa hur jävla sexig hon är. Tog sen ett hårt stryptag på henne och körde in kuken hela vägen in i henne och knullade henne hårt med långa hårda stötar. Hon stönade fram att jag skulle knulla henne hårdare, och fylla hennes fitta. Med min ena hand så börjar jag klämma på hennes bröstvårtor och med den andra där jag håller strypgrepp släpper jag och örfilar henne lite och går sen tillbaka till strypgreppet. Vi fortsätter med lite dirtytalk där hon säger hur mycket hon älskar att vara min slyna. Hon fortsätter be mig om att fylla hennes fitta med min sperma, tillslut blir det för mycket för mig och vi båda kommer samtidigt när jag pumpar hennes fitta full med min sperma.

Jag trillar ihop över henne, går sen ner på henne och börjar slicka hennes fitta som är full av min sperma. Försöker få i mig så mycket jag kan och går sen upp och möter henne med en kyss där hon får ta emot sperman jag har i munnen. Sen somnade vi tätt intill varandra i skeden
 

Bokatan

Medlem
Det blev ett skönt knull med frugan igår morse. Jag vaknade med stånd och låg så en stund å blev kåtare å kåtare, så jag flyttar mig närmare henne hon ligger på sidan med ryggen mot mig. Jag är så försiktig jag kan för hon brukar inte vara den gladaste å bli väckt för tidigt men jag lyckas med att få kuken mellan hennes lår och mot trosorna å ligger så still en stund innan jag sakta börjar röra lite på mig och kuken glider skönt. Då börjar hon vakna och mumlar något å flyttar lite på trosan så jag kommer mot hennes fitta å glider direkt in. Jag får stoppa mig där för känner hur det håller på gå för mig, men känner efter några sekunder att det går inte att stoppa så jag hinner med några snabba drag innan jag kommer skönt långt inne i henne. Reeedan säger hon å suckar å jag som höll på bli kåt, men nu får du slicka mig skönt för jag vill också komma. Jag drar av henne trosorna och börjar slicka och suga lätt på clittan å läpparna det börjar rinna ur henne å smaken av sperman blandas med hennes fitta å när hon närmar sig så kniper hon fast mitt huvud med sina lår och kommer i en lång orgasm. En helt vanlig ovanlig lördag morgon.
 
Toppen