Igår kväll. Vi har varit på en liten tripp på ett par dagar på annan ort. På hotellet finns det en relax avd, med gym,bastu och en bubbel. Vi ville gärna bubblat den dagen vi kom fram. Men det fans inga tider kvar den dagen. Så vi bokade en tid till dagen efter. Det närmade sig tiden då det var dags att gå till relaxen. Vi ville ha något gått att dricka, gick till baren och beställde. (Man var tvungen att passera bubbelbadet för att komma upp till bastun)
Vi skulle ta en bastu innan det var våran tur att bada. Kom fram till dörren öppnade låset med kortet och öppnad upp dörren. Vi viste att det var någon/några andra som hade tiden före oss.
Det är här och nu som det började.
När vi öppnar dörren så sitter det ett par och bubblar. Dom blev väldigt förvånade när vi kom in. Dom blev typ röda i ansiktet och skämdes nog lite. Dom sitter väldigt nära varandra, hon med ryggen mot dörren. Jag kunde ana att hennes bröst var utanför baddräkten, och att han kanske hade sugit hennes bröstvårtor när vi kom in. Hon var iaf snabb med att få in brösten igen. Vi hejade och tog trappan upp till bastun.
Dom hade fortfarande tid kvar innan det var våran tur. Men när vi var på väg upp i trappan så reste dom sig och skulle gå upp. Jag och frun tittar ner i badet när dom går upp,då ser vi båda två att hennes baddräkt inte täcker hennes fitta. Min slutsats blir ju att han har sugit brösten och samtidigt pullat hennes fitta och dragit undan tyget från fittan. Hon hade rätt stora bröst och det jag han se,en rakad fitta.
Vi tog en stund i bastun och diskuterade lite av vad det vi sett och skrattade lite härligt.
Vi fortsatte att prata om det i bubblet och kan förstå att dom blev paffa när vi klev in.
Nere på rummet igen, så tar jag av mig mina badbyxor och frun tar av sig sin bikini. Vi torkar oss torra. Frun lägger sig på sängen naken och jag gör lika dant.
”Vi är nog lite kåta båda två efter det vi sett, och ett bad i det varma vattnet”
Hon ligger på sidan i sängen med benen lite uppdragna mot magen.
Så jag kan se hennes härliga fitta. Tycker att jag kan se lite kåt vätska mellan hennes läppar.
Jag lägger mig bakom henne och har redan ett bra stånd på kuken. Kuken glider över hennes fitta när jag lägger mig bakom henne. Jag låter kuken glida fram och tillbaka ett par gånger över hennes fitta, hör att hon gillar det.
Jag blev så kåt av det som hände tidigare så du måste knulla mig nu, säger hon till mig. Jag vill att du slickar min fitta. Jag ner mellan benen särar fittan och börjar slicka frun. Jag vill ha din kuk i min mun och suga dig samtidigt. Snurrade lite i sängen så vi hamnade i en 69a på sidan. Jag forsätter att slicka och jag känner hur frun leker med tungan över mitt blötta ollon och slickar i sig försatsen. Nu känner jag hur hon tar in huvudet i munnen och sakta börjar suga mig. Efter ett tag så har hon nästan hela kuken inne i munnen och hon bara suger på.
Hon slutar att suga och säger. Slicka min clit och stoppa in ett par fingrar i min fitta. Knulla fittan tills jag kommer. Jag jobbade på, och efter en liten stund så kommer hon i en härlig orgasm med sprut.
Nu måste du knulla mig. Jag vill ha det bakifrån. Hon upp på alla fyra och jag styr kuken till hennes blöta fitta och börjar knulla henne. Har inte hållit på länge för en hon kommer igen och sprutar på min kuk. Fortsätt! jag vill känna kuken mera i fittan, kör på lite till med några djupa stötar i fittan. Då säger frun att jag skall ta fram glidet. Jag vill att du tar mig i rumpan. ”Detta är inget som är vanligt”
Smörjer in rumpan och kör in ett finger och mjukar upp, smörjer kuken och sätter den ditt rövhålet, trycker sakta in den tills den är inne.
Villar lite med kuken djupt i hennes röv. Börjar sakta att knulla röven och ökar sedan takten. Jag är nära att komma nu. Vad vill du ha det?
Jag vill se när du runkar av din kuk över mina bröst. Kör ett par gånger till i röven, drar ut kuken och gränslar henne och runkar kuken tills jag sprutar över hennes bröst och nipplar. En sådan härlig efm/kväll