Senaste gången med din sambo/fru?

MikeJ

Aktiv medlem
Imorse innan sambon drog till jobbet. Blev inget knull, bara lite skönt smek, pull o runk utan orgasm för någon av oss, bara lite teasing inför helgen.
I eftermiddag kommer våra swingkompisar så det kommer att bli en hel helg i kåthetens och knullets anda, slick, sug och knull över alla könsgränser !!
Lär bli svettiga, blöta och kladdiga 48 timmar
Trvlig helg!!!
 

MikeJ

Aktiv medlem
Första kvällen/natten avklarad. Blev svettigt, blött och kladdigt!!
Tjejerna började med att hångla, pulla och slicka varandra i en skön 69:a. Vi män ville inte vara sämre så vi gjorde samma sak . Efter den inledningen så blev det alla möjliga varianter som avslutades med att jag sög rent kompisens kuk efter han sprutat min sambo full med sin spermaladdning.
Nu blir det soft i solen o samla energi inför kvällens verksamheter!!
Ha en skön lördag
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Första kvällen/natten avklarad. Blev svettigt, blött och kladdigt!!
Tjejerna började med att hångla, pulla och slicka varandra i en skön 69:a. Vi män ville inte vara sämre så vi gjorde samma sak . Efter den inledningen så blev det alla möjliga varianter som avslutades med att jag sög rent kompisens kuk efter han sprutat min sambo full med sin spermaladdning.
Nu blir det soft i solen o samla energi inför kvällens verksamheter!!
Ha en skön lördag
Shit - fan va hett!!
Kan du inte bjuda på lite mera detaljer…??
 

MikeJ

Aktiv medlem
Tillbaka i vardagen igen efter en härlig knullhelg med våra bisexuella swingersvänner. Blev en härlig helg med massor av slick, sug, runk, pull och knull över alla gränser. Både min sambo och vår tjejkompis har underbar förmåga att skvätta ordentligt så när jag låg på massagebänken och fick kukmassage av dom andra tre så kunde jag inte undvika att fingerknulla båda kvinnorna vilket ledde till att båda sprutade härligt. Det hela blev inte sämre av att vår killkompis sög min kuk skönt. Dagen och kvällen försatte sedan i samma stil innan vi till slut somnade skönt.
Blev väckt igår morse av en kåt sambo som smekte min kuk. Hon hade vaknat och börjat fantisera om vad vi gjort så hon var kåt och sjöblöt så kuken gled rakt in i fittan. Blev ett snabbt, hårt knull, bara köra för fullt och tömma ett skönt sprut till !
Härlig knullhelg, blir en repris om några månader (vi har ganska långt avstånd mellan oss så det blir tyvärr inte så ofta som vi vill)
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tillbaka i vardagen igen efter en härlig knullhelg med våra bisexuella swingersvänner. Blev en härlig helg med massor av slick, sug, runk, pull och knull över alla gränser. Både min sambo och vår tjejkompis har underbar förmåga att skvätta ordentligt så när jag låg på massagebänken och fick kukmassage av dom andra tre så kunde jag inte undvika att fingerknulla båda kvinnorna vilket ledde till att båda sprutade härligt. Det hela blev inte sämre av att vår killkompis sög min kuk skönt. Dagen och kvällen försatte sedan i samma stil innan vi till slut somnade skönt.
Blev väckt igår morse av en kåt sambo som smekte min kuk. Hon hade vaknat och börjat fantisera om vad vi gjort så hon var kåt och sjöblöt så kuken gled rakt in i fittan. Blev ett snabbt, hårt knull, bara köra för fullt och tömma ett skönt sprut till !
Härlig knullhelg, blir en repris om några månader (vi har ganska långt avstånd mellan oss så det blir tyvärr inte så ofta som vi vill)
Låter så jävla skönt
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Var djävligt skönt, vet inte hur många sprut det blev i helgen!!
Tjejerna squirtade ett antal gånger o vi killar sprutade ett antal gånger, skönt att knulla en spermafylld fitta o bara glida runt i allt kladd!!
Hur aktivt var det mellan tjejerna
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Två knull förra veckan :p Men så var vi utomlands på sol & bad semester. Lyckades övertala frugan om att det var ju en skvätt barnolja kvar i flaskan (vi har det som glidmedel) och bättre att göra slut på det än att bara kasta flaskan. Därav det ”extra” knullet.

Så det blev ett hederligt knull på onsdag kväll och sen på lördag kväll förra veckan. Och jag som normalt knullar 1-2 ggr/månad. Nu blev det 3 knull i augusti. Blev även 3 knull i juli så sommaren 2024 blev en mycket bra sommar.
 

Deburon

Ny medlem
Senaste knullet med min särbo var i går morse. Hon är alltid kåtast veckan efter mens och vi hade haft riktigt bra sex kvällen före. På morgon vaknade jag av att hon vände sig mot mig och tryckte rumpan mot mitt underliv. Jag var lite trött först men började försiktigt smeka hennes rumpa, mage m.m. Höll på så lite till och från och till slut vände hon sig på rygg, då smekte jag hennes fitta först utanpå, hon särade på benen och jag fick in ett finger i henne. stimulerade henne där jag vet att hon njuter mest och efter ett tag kom hon. Hon bad mig sen knulla henne och snabbt lydde jag och tog henne i en missionär, ibland nära kyssandes, ibland hårt stående på armarna. efter en lång stund, drog jag mig ur, hon rullade då över på mage och jag la mig över henne, tryckte in kuken i henne när hon låg så och knullade henne så tills jag kände krampen i pungen, drog då ut kuken och sprutade min sperma över hennes rumpa. Ett otroligt skönt knull som var en förläning av ett ännu bättre kvällen före. Vi har våra fina stunder efter massor av år tillsammans.
 
Toppen