mästerrunkaren
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Vill höra från er som, precis som jag, har en fast partner (fru/sambo) som ni regelbundet har sex med. Hur var det senast ni hade sex?
Min senaste gång (kvinna 40+): I sovrummet igår, hon började suga mig, vi gick vidare i en 69a. Hon satte sig på mig och började rida. Bytte till bakifrån och sedan missionären. Förde in två fingrar i hennes mun som hon sög intensivt på, samtidigt som jag försiktigt förde in vänster långfinger i hennes bak.
När hon närmade sig orgasm började jag med lite 'dirty talk':
- Är det skönt att suga honom samtidigt som jag knullar dig?
Och:
- Tar han dig skönt där bak?
Och:
- Är det skönt med tre män samtidigt?
Då kom hon i en skön orgasm och jag sprutade i henne. Efteråt pratar vi aldrig om vårt 'dirty talk', utan låtsas bara som ingenting...
Min senaste gång (kvinna 40+): I sovrummet igår, hon började suga mig, vi gick vidare i en 69a. Hon satte sig på mig och började rida. Bytte till bakifrån och sedan missionären. Förde in två fingrar i hennes mun som hon sög intensivt på, samtidigt som jag försiktigt förde in vänster långfinger i hennes bak.
När hon närmade sig orgasm började jag med lite 'dirty talk':
- Är det skönt att suga honom samtidigt som jag knullar dig?
Och:
- Tar han dig skönt där bak?
Och:
- Är det skönt med tre män samtidigt?
Då kom hon i en skön orgasm och jag sprutade i henne. Efteråt pratar vi aldrig om vårt 'dirty talk', utan låtsas bara som ingenting...
Last edited: