Häftigt! Gör ni sånt ofta?Knullade min fru för ett par timmar sen när hennes trosor va full av en annan mans sperma som hon fick på sin lunch
Ja de händer att hon vill ut på egna äventyr iblandHäftigt! Gör ni sånt ofta?
Med vem som helst bara, eller är det folk ni båda kommit överens om först?Ja de händer att hon vill ut på egna äventyr ibland
Allt hon gör är i samråd med mig. Annars tror jag inte att de skulle funka i längdenMed vem som helst bara, eller är det folk ni båda kommit överens om först?
Verkligen en skön kvinna du verkar ha,hon vet vad hon vill finns inget sexigare.Kvällens omgång var minnesvärd:
Satt i källaren och kollade på Iskallt Uppdrag. Kände att jag blev pissenödig. Plötsligt kom hon ner i endast en tunn, vit pyjamas-topp och ett par ljusgrå ”thundathighs” (googla dem) som räckte hela vägen upp till ljumskarna. Dessutom hade hon helt bart underliv. Hon lade sig i soffan och visade mig mer än gärna sina tillgångar. Herre gud så porrig hon är! Jag tänkte ”Green 4 to base, Green 4 to base, leave main building!” Och skyndade mig på dass.
När jag kom ner igen så låg hon raklång med ena benet över ryggstödet och andra på sittdynorna och njöt av sin vibrator. Jag ”överföll” henne och började suga ihärdigt på hennes bröstvårtor så att hon började stöna ordentligt. Jag sög på dem i några minuter medans hon smekte min pung och runkade min kuk försiktigt.
Efter en stund ställde jag mig bredvid henne så att hon kunde lägga ena benet högt över min rygg medans andra fortfarande vilade över ryggstödet. Då var hennes fitta helt vidöppen och kåtsvullen, så jag började slicka i mig safterna som rann ut ur henne. Hon smakar gudomligt! Under tiden utforskade hennes händer mitt underliv. Hon pillade och smekte lätt överallt.
Så småningom hittade tungan ner till hennes väl blottade rumpa och jag började slicka och tungknulla hennes rosett så långt jag kunde komma in. Hon njöt väldigt mycketav det. Stönade och skrek om vartannat medans vibratorn masserade hennes klitta skönt. Hon fick något konstigt grepp om min kuk och pung och runkade mig sakta medans tummen penetrerade mig. Jag tappade fattningen och stelnade till av välbehag! Det var så fruktansvärt skönt att jag bara stod still på alla fyra på golvet och inte kunde förmå mig att göra annat än stöna.
Plötsligt sa hon att hon kom och då fick jag snabbt in ett finger i hennes sjöblöta fitta och masserade hennes g-punkt medans tungan fortfarande var långt in i hennes rumpa. Hon krampade så skönt i både fitta och rosett.
När hon flämtat klart lade jag mitt diamantspett till kuk mot hennes fortfarande vidöppna fitta och lät den glida in. Jag knullade henne i en sittande position medans hennes ben fortfarande låg över ryggstödet och det andra runt mig. Jag kom långt in i henne, och efter några minuter kunde jag inte hålla tillbaka orgasmen. Jag fick återigen se stjärnhimmlen och planterade min säd rätt emot hennes livmodertapp. Det tog lång tid för mig att återhämta mig. När jag orkade öppna ögonen så såg jag hur lyckligt lottad jag är som får belägra denna världens sexigaste MILF!
Skönt att onanera till ert knullIgår duschade vi ihop. Jag tvålade in hennes rumpa och tvättade henne. Sen knullade jag henne bakifrån mot väggen och sprutade satsen på hennes rosett. Sen gick vi ut och jag började göra mig iordning för kvällens fest.
Hon låg naken i bara badlakanet i sängen. Hon var så otroligt sexig så jag började ta lite bilder på henne. Efter en stund började jag kyssa hennes rumpa och lår och då tände hon till igen. Hon särade på benen så jag kunde slicka henne. Sen ville hon ha sin svarta wand och att jag penetrerade henne. Så jag smörjde på glid och gled in i henne. Knullade henne i missionären så min kuk kom åt hennes g-punkt. Då lyfte hon upp benen på mina axlar så jag kom riktigt djupt i henne och kunde knulla henne med hela min längd och kuken dunkade emot hennes g-punkt hårt. Då kom hon fort och jag fick fyllt henne med min sperma. Det var så härligt.
Skulle vilja vara med och stimulera den storbystade kvinnan… älskar stora bröst…Senast jag hade sex med min partner så var det i en fyrkant med ett annat par vi hade sex med för första gången.
Vi låg alla fyra i samma säng. Mest med "den andra" partnern. Kvinnan i det andra paret har jättestora bröst som hon gillade att få stimulerade. Och helt fantastisk på att kyssas.
Killen i det andra paret fick lite problem med ståndet. Så jag växelknullade tjejerna en del.
Kunde den andre killen inte knulla alls p.g.a. problemet med ståndet?Senast jag hade sex med min partner så var det i en fyrkant med ett annat par vi hade sex med för första gången.
Vi låg alla fyra i samma säng. Mest med "den andra" partnern. Kvinnan i det andra paret har jättestora bröst som hon gillade att få stimulerade. Och helt fantastisk på att kyssas.
Killen i det andra paret fick lite problem med ståndet. Så jag växelknullade tjejerna en del.
Han var väldigt bra med händer, fingrar och mun förstod jagKunde den andre killen inte knulla alls p.g.a. problemet med ståndet?
vems fitta var skönast att knulla förrestenHan var väldigt bra med händer, fingrar och mun förstod jag
vems fitta var skönast att knulla förresten
vems fitta var skönast att knulla förresten
Är ju alltid lite extra att knulla nån för första gångenSvårt att säga