I fredags kväll. Hon hade varit ute på stan och jag hämtade på kvällen. Hon var så där härligt berusad när hon satte sig i bilen. Lite flamsig som kvinnor kan vara haha. Vi körde hemåt, och när vi kört en stund så började jag smeka henne på benet utan på byxorna. Fortsatte smeka upp mot fittan. Hon särade på benen och lät mig komma åt att smeka på fittan utanpå. Du vet hur kåt jag blir när jag har druckit. Oh ja! Fittan har varit blöt hela kvällen och vill ha kuk. Hon knäppte upp byxorna och drog ner kedjan, vek linningen åt sidan och bad mig stoppa in handen innanför trosan. Hon gled lite längre fram på sättet så att jag kom åt att känna på hennes blöta fitta. Väl hemma så åkte kläderna av och vi började hångla. Hon gick ner och sög min kuk så tills den var hård och redo. Hon ville även att jag skulle slicka hennes fitta. Så hon rest sig och böjer sig framåt och jag slickar henne bakifrån. Sen knullar vi lite över allt i huset, kör henne härligt i både munnen och fittan, och när det är dags så vill hon att jag sprutar i ansiktet och över brösten.