Tja! Jag är inte längre i behov av akut hjälp! Och det tackar jag dig förVilken hjälp?
Skönast?Den hamnar där det gör skönast
Det kanske hon redan har gjort, men den som får se bilden kanske är den som kan hjälpa henne med att sätta rätt diagnos och rätt behandling för ändamåletTa lite bilder på det drabbade regionen!
Kanske det kanske... Tror att du kanske möjligen eventuellt är på rätt väg att hitta ett botemedel...Kanske lite massage med varma händer får fart på din kropp ... Eller
Nja Jag vill - kanske inte alls vända på mig ... Njuter verkligen i min nuvarande ställning! Vill ha mer - nu!!!Masserar sakta fötter, vader, knäveck, lår, insidan lår upp till stjärten ut på skinkor, långsamma sköna drag i svank och över rygg, upp mot skuldror ut på armar och sen lösa upp alla knutar i nacken försiktigt.... Om du vill får du vända på dig...
Tror inte att någon alls har en sån relation med läkarnaUnderbart här inne. Så mycket härlig kåthet som andas ut i detta forum, blir behagligt påverkad. Söka läkare? Har inte riktigt den relationen till mina läkare men det kan ju vara en idé om relationen är den rätta.
Alla som lyckas hitta ett botemedel mot den bacill man smittas av när man loggar in här - betraktas som läkare i min bokTror inte att någon alls har en sån relation med läkarna