Exakt! Tråkighetsbaciller vill ingen smittas av! Riskerar man att smittas av tråkighetsbaciller behöver man uppsöka läkare omgående! Medlemskap i Forum likt Onanera.se sägs ha botemedel som räddar de flesta - men ingen kan bota alla...Baciller vill man väl inte ha? Då går man till läkaren n
Jag kände mig botad häromkvällen! Men så loggade jag in här och inser att bacillen har smittat mig igen? Hur sjuk är jag? Finns det något botemedel? Kan man bli sjukligt beroende av detta forumHur gick det Mysan, blev du botad härom kvällen? Eller är din sjuka kronisk...?
Du har rätt Vill jag ens bli botadSvaret på din sista fråga är: ja!
Du har rätt Vill jag ens bli botad
Ville först inte erkänna att du kunde ha rätt i din analys! Men så här i efterhand - vi är alla bortom all räddning! Du hade rätt och nu är det bara att acceptera faktum - det är kört!Vi är nog samtliga här bortom räddning.
Bara att acceptera faktum det är kört, finns inget botemedel bara tillfälligt lindrig.
Jag behöver läkarhjälp nu!Det är nog bara att försöka söka lindring så gott det går är jag rädd. Försöka göra det bästa av det.
Vi får hjälpas åt så gott det går här.
Jag behöver läkarhjälp nu!
Orsak - inlägg på detta forum
Symptom: Ökad puls, kan inte styra mina egna händer, sitter på stolen och gungar fram och tillbaka, det är något mellan mina ben som kräver beröring...
Hjälp!
Tror att ni behöver undersökas att en doktor allihop....Tror att vi behöver en doktor
Du verkar vara rätt man för jobbetTror att ni behöver undersökas att en doktor allihop....
AbsolutDu verkar vara rätt man för jobbet