Mmmysan
Välbekant medlem
- Ålder
- 45
- Kön
- Kvinna
Aldrig ofrivillig - men kanske Den villige läkaren?Vad ska boken heta?
Ofrivillige onanisten ?
Aldrig ofrivillig - men kanske Den villige läkaren?Vad ska boken heta?
Ofrivillige onanisten ?
Vad söker du?Jag hittar aldrig något
Kanske platsar i en kokbok for dummies?Har stora satser!
20 ml
Det jag söker finns nog inteVad söker du?
Med den attityden lär du aldrig hitta det du söker! Kom igen - vet du vad du söker?Det jag söker finns nog inte
Med den attityden lär du aldrig hitta det du söker! Kom igen - vet du vad du söker?
Har stora satser!
20 ml
Har stora satser!
20 ml
Nja! Du kan aldrig ha fel - om vi snackar om vad du känner innerst inne!De flesta vet nog vad dom söker. Men det kan ju vara som så att det är pinsamt att blotta sitt inre för allmänheten, även om man är anonym här. Har jag så fel?
Sant! Det enda som saknas är en dirigent...Flera satser bildar ett helt symphoni
Nja! Du kan aldrig ha fel - om vi snackar om vad du känner innerst inne!
Men om jag fattat rätt så finns det flera olika underforum - eller vad de kallas - där man kan ta upp allehanda "pinsamma" tankar och känslor utan att behöva skämmas eller känna sig annorlunda på något sätt!
Måtte det rimma på bacill - annars har du smittat mig så mycket att jag befinner mig i ett sjukdomstillstånd där jag behöver be om hjälp från utomstående!Jag vet vad jag vill
Du har rätt! Din smittsamma bacill invaderar min kropp - och det enda som skrämmer mig är att - du vet vad du vill - men du vet inte vad jag behöver...Då har jag nog smittat dig
Tankeläsare är exakt vad jag behöver just nu!
Den som gör ett försök - utan att veta - hamnar på plussidan i min bokDet är nu man skulle varit tankeläsare och försökt läsa av vad det är du behöver en tankeläsare till
Måste säga att jag gillar ditt sätt och skriva, och hur du använder ord Mmmysan.Den som gör ett försök - utan att veta - hamnar på plussidan i min bok
Ledtråd: Rubriken på den här tråden...