Stånd på läkarundersökning?

Kuksprutan

Välbekant medlem
Får ibland stånd när jag blir intimvaxad (Manzilla) av kvinnliga händer på skönhetssalong. Har gått där regelbundet i snart tio år så dom är vana och har aldrig kommenterat det. Ibland lägger hon dock en handduk över ståndet.
Jag tycker inte heller att det är speciellt pinsamt att få stånd i en sådan situation, men skäms desto mer över all kåtolja/försats som savar ur snoppen. Det torkar hon ibland upp med papper eller handduk. Det kan sava ganska rikligt med kåtolja även när jag inte får stånd. Både skönt och pinsamt, men jag antar att personalen är vana vid sådana saker.
Skulle det vara jag Som fick ett sådant stånd som ditt framför ögonen skulle jag görna runka av det till sprut.
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle det vara jag Som fick ett sådant stånd som ditt framför ögonen skulle jag görna runka av det till sprut.
Inte om du vill vara välkommen tillbaka. Men visst är det extra skönt att runka när man kommer hem efter en sådan upplevelse ……
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
För många år sedan vaknade jag upp i ett asvarmt tält på någon festival i norra Sverige.
Bredvid mig ligger en rejält kurvig svartrockar tjej. Minns i princip inget från natten, hur vi träffades och hamnade i hennes tält eller vad hon hette .
Har dock en kort flashback att jag ligger ovanpå, och pumpar järnet. Men minnet är det sista att lita på ..

Nu till ämnet!
Ett par veckor senare beställde jag tid hos närmsta vårdcentral. Läkaren, man runt 30 bad mig sitta ner på en brits och ta av kalsongerna. Sedan skulle jag dra tillbaka förhuden.
Läkaren använde en stark lampa och ett kraftigt förstoringsglas. Synade snorren nogrannt, utan att röra den fysiskt och konstaterade att allt var ok:)

Nej!
Jag fick inte stånd, tror faktiskt inte jag skulle kunna få det heller. Hela situationen är ganska avtändande..
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Var hos läkaren skulle kolla upp min prostata låg på sidan läkaren tog på handskar och glidslem på fingrarna och tryckte upp mig så skönt det var fick stånd med en gång och när han börja känna blev jag jätte kåt Gud vad skönt det var kände hur min kåtsaft rann ut från min hårda kuk han hade fingrarna på min prostata och tryckte tänkte och kännde håller han på länge till så sprutar jag hann inte mer än tänka så sprutade min kuk han måste ha känt min orgasm shit vad skönt det var pinsamt när jag la mig på ryggen och min kuk ryckte och det rann spermua från kuken han torkade av min kuk och mage
Mmm fan vad sexigt ❤️ har varit med om samma känsla.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo nästan hela vägen när en kvinnlig läkare skulle klämma testiklarna när jag nojjade över testikelcancer. Det var pinsamt. Må vara katig annars, men alltid spak när jag är i vårdsvängen.
Inte pinsamt utan skönt att få veta hur det är. Men risken finns att snoppen reagerar. Har min gjort några gånger. Har varit hos urologen flera gånger och fåt stånd helften av gångerna.
 

benni

Välbekant medlem
Var på hälsokontroll via jobbet för ca 1 år sen,
Dom kollar allt då och även prostatan,
jag visste sen innan att det är en äldre doktor och han brukar känna på prostatan så denna gång hade jag börjat fantisera lite innan så när det var dax att känna på prostatan så hade jag nästan helt stånd som tur var så log han bara och kände på som vanligt.
Men jag fick runka av mig i bilen efteråt.
Till nästa gång
 

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Fick mina kulor undersökta en gång av läkare när jag var 20 år, det var av en kvinnlig läkare i 40 års åldern. Men jag tyckte inte själva situationen var så upphetsande i och med att man var lite orolig om det var något fel så fick inget stånd alls.

Även att hon satt på huk och klämde och kände med kuken i ansiktshöjd på henne. Det jag tyckte va lite ”kul” efteråt var när vi va klara med undersökningen och allt såg bra ut så vände hon vid dörren och sa ” vänta lite, är det okej om jag kollar en gång till?”. Och så undersökte hon en gång till, tyckte det va lite konstigt efteråt vet jag men ja, hon ville väl bara vara säker på att hon inte missade något!
 

tjockpiercadkuk

Aktiv medlem
När jag i yngre ålder gick på samtalsterapi för hypersexuella böjelser så runkade jag medans vi samtalade. Det var helt tillåtet då det gav högre koncentration och öppenhet. Egentligen skulle man skyla sig men det hände då och då att handduken åkte bort. Man fick aldrig masturbera till orgasm kommer jag ihåg utan det var bara långsam runk.

Hade jag bara en terapeut som tog tillfället i akt eller har andra varit med om samma sak?
 

Playdate69

Aktiv medlem
Kön
Man
Två tillfällen, ena när jag hade problem med bäckenbotteninflammation, då fick jag prostatan masserad av en läkare. Det var så sjukt skönt, han visste vad han gjorde. Jag kom inte men det var nära…
Bäckenbotten blev helt klart bättre efter det!?!

Andra gången så var jag tillbaka efter en sterilisering. Killen som preppade mig gillade andra killar och när han tvättade mig så fick jag stånd. När vi såg varandra i ögonen lite för länge och jag bad om ursäkt. Han log, sa att det gjorde minsann ingenting. Så drog han ett par gånger och sa att om jag vill så har jag lunch snart och kan han komma tillbaka efter att läkaren gått.
Läkaren gjorde sitt och killen kom tillbaka med en kondom i fickan, sa kom, vi byter rum. Vi knatade iväg till någon form av vilorum där det gick att låsa. Sedan gav mig en ruskigt skön avsugning! (Så sjuk händelse och typ alla gränser överskridna) Men vi träffades ett par gånger till och hade roligt, både med och utan kläder..

Jag har problem med min prostata och har gjort många undersökningar där olika läkare har undersökt mig med både fingrar och ultraljud! För att ta bort det jobbiga ur hela situationen så brukar jag fantisera om att det är något annat som tränger in… det brukar dock ge mig stånd. Något som fler läkare sagt är ett bra tecken, då en förstorad prostata kan strula med ståndet.
 
Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag i yngre ålder gick på samtalsterapi för hypersexuella böjelser så runkade jag medans vi samtalade. Det var helt tillåtet då det gav högre koncentration och öppenhet. Egentligen skulle man skyla sig men det hände då och då att handduken åkte bort. Man fick aldrig masturbera till orgasm kommer jag ihåg utan det var bara långsam runk.

Hade jag bara en terapeut som tog tillfället i akt eller har andra varit med om samma sak?
När var det här?
 
Toppen