Samma här^^jag har oxå sugit lite nångång i nedre tonåren men mest så runkade vi ihop och kollade p-rullar...
För mig låter det helt främmande. Fast som fjortis är ju nyfikenhet och utforskning honnörsord, så det är ju inte nödvändigt att du som vuxen blir "tvestjärt" för det. Eftersom du absolut inte vill kyssas eller så med andra killar och heller inte alls verkar attraheras av dem ter det sig ju som du är en straight kille som inte bangar för att testa nya prylar.
Master Bate!
men då är du inte hetro heller... hetro killar har inga suga kuk fantasierjag är absolut inte bög, men har ofta fantiserat om att suga en annan kille....även att bli avsugen... har ännu inte gjort det men det kommer nog att bli av...
men då är du inte hetro heller... hetro killar har inga suga kuk fantasier
men då är du inte hetro heller... hetro killar har inga suga kuk fantasier
håller med faktiskt!men varför sätta en stämpel på sej själv igentligen.Fantisera om vad du vill och gör vad du vill och njut!Det är ju det de handlar om!
Jag har testat att suga 2 kukar i mitt liv och jag kan säga att jag gillade det, har även blivit avsugen av några killar och gillat det med. Men jag saknar en fantasi som jag haft, det handlar om själva "läget". Skulle vilja sitta i en bastu med en eller två killar och snacka och samtalet kanske blir lite av det upphetsande slaget, (inte tvunget mellan killar). Det som händer sedan är att jag upptäcker att en eller båda killarna reagerar på vad vi snackar om och börjar smeka sina kukar lite försiktigt, när dom upptäcker att alla är i samma situation (börjar bli kåta) så tar någon initiativet till närkontakt, lite smek, runk o sug tills alla är tillfredställda. Bara härligt att se några andra killar bli påverkade och deras kukar börjar växa. Kan säga att jag varit gift i många år och tycker inte det är konstigt att man har dessa fantasier, eller driften av att smaka en annan mans kuk.
Blir ni uppkåtade av sådana här fantasier så kolla in Albin's fullständigt lysande historia "Lumparminnen på www.mattezelle.se....
Jag känner försatsen rinna bara av att tänka på den.
klart man passar på..se en porrfilm eller nåt.. efter alla nakenbad o de gånger mman duschat tesammans med killarna /kompisarna blir man lite nyfiken o kåt... så ja jag har både runkat o sugit av en o annanhihihhi... var ganska spännande..dom sög mig emedBlir ni uppkåtade av sådana här fantasier så kolla in Albin's fullständigt lysande historia "Lumparminnen på www.mattezelle.se....
Har upptäckt att jag har svårt med stavningen när det rinner till i kuken....
Dom av er som har tittat vet att siten heter www.mattezelle.com, och inget annat!
Kommentera gärna den
klart man passar på..se en porrfilm eller nåt.. efter alla nakenbad o de gånger mman duschat tesammans med killarna /kompisarna blir man lite nyfiken o kåt... så ja jag har både runkat o sugit av en o annanhihihhi... var ganska spännande..dom sög mig emedBlir ni uppkåtade av sådana här fantasier så kolla in Albin's fullständigt lysande historia "Lumparminnen på www.mattezelle.se....
Har upptäckt att jag har svårt med stavningen när det rinner till i kuken....
Dom av er som har tittat vet att siten heter www.mattezelle.com, och inget annat!
Kommentera gärna den