Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Vaknade nyss och är kåt (som vanligt). Trär på en kukring och ligger nu i sängen med hårt stånd och smeker kuken sakta. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska lägga en sats på magen, eller hålla på den till senare...
Hur skulle ni andra gjort?
 

Both

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Vaknade nyss och är kåt (som vanligt). Trär på en kukring och ligger nu i sängen med hårt stånd och smeker kuken sakta. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska lägga en sats på magen, eller hålla på den till senare...
Hur skulle ni andra gjort?
Orgasm på morgonen är sällan så intensiv för mig så har redan bestämt mig för att spara efter en stunds smekande. Men känns det rätt så är de bara att köra på ;).
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaknade nyss och är kåt (som vanligt). Trär på en kukring och ligger nu i sängen med hårt stånd och smeker kuken sakta. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska lägga en sats på magen, eller hålla på den till senare...
Hur skulle ni andra gjort?
Skulle ha lagt den på magen som jag ska göra om en stund då jag gör i stort sett samma sak som du gjorde/gör. Hård och villig med en kukring runt om och ligger och smeker min kuk till att jag kommer över min mage. Kom inte i går kväll så borde bli en större sats nu...
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Vaknade stenkåt och hård. Till min stora sorg insåg jag att sambon är bortrest. Kände lite lätt på det pulserande ståndet, började kolla sköna klipp, tog fram sambons behå och ställde mig på knä med kuken över den och fortsatte runka.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Skulle ha lagt den på magen som jag ska göra om en stund då jag gör i stort sett samma sak som du gjorde/gör. Hård och villig med en kukring runt om och ligger och smeker min kuk till att jag kommer över min mage. Kom inte i går kväll så borde bli en större sats nu...
Har kommit två ggr nu, vilket hör till ovanligheten
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
En skön kåt morgon och kuken blir väl omhändertagen. Skön behandling av kukvibratorn och vanlig handbehandling varvat med oljemassage. Härligt att ligga på gränsen. Så skönt att kunna njuta länge.
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Den är Rejält hård av att vara inuti pumpen nu synd att det inte är någon som vill ta hand om den som den är nu för tillfället..
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Buren ska på.. lite pirrig.. hoppas på att få en ritkigt kuk i munnen istället för min lille pille i handen :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Sitter med en slak kuk som droppar lite sperma på filten jag naken sitter på. Nyligen runkat av den så redigt kladdig på magen.
Så härligt att börja dagen med en skön utlösning!
Jag avslutade gårdagen i går kväll sedan jag lagt mig med att lägga satsen på magen, gnida ut den och låta det mesta torka innan jag vönde på mig och somnade skönt... Zzzzzz....
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Så härligt att börja dagen med en skön utlösning!
Jag avslutade gårdagen i går kväll sedan jag lagt mig med att lägga satsen på magen, gnida ut den och låta det mesta torka innan jag vönde på mig och somnade skönt... Zzzzzz....
Runka av mig på morgonen förra veckan, kleta ut det på magen som du och sov en stund till.
Gick senare på gräsmattan och folk jag hejade på såg konstigt på mig, var på naturist camping.
Var inte att tvivla på vad jag gjort.
Samma nu, nyligen kletat ut det på magen men nu hemma.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Runka av mig på morgonen förra veckan, kleta ut det på magen som du och sov en stund till.
Gick senare på gräsmattan och folk jag hejade på såg konstigt på mig, var på naturist camping.
Var inte att tvivla på vad jag gjort.
Samma nu, nyligen kletat ut det på magen men nu hemma.
Men syntes det på din mage att du smetat ut sperman? På mig syns inget, men jag kanske smetar ut det över större yta. Sperman blir ju rinnig efter en stund så för att undvika att det rinner ner och blir fläckar på underlakanet, så smetar jag ut så mkt som möjligt.
 
Toppen