TrevligtNu mår kuken så bra … är i Fleshlighten… passar så bra där
Härligt att känna när kuken omsluts av en skön Fleshlight.Nu mår kuken så bra … är i Fleshlighten… passar så bra där
Härligt! Knullar just nu min sköna flHärligt att känna när kuken omsluts av en skön Fleshlight.
Känner att min styva kuk också ropar efter Fleshlight. Efter förmiddagens sköna sprut har kuken rest sig igen och pockar på uppmärksamhet och ompyssling igen.
Ha ha!!!Vadstena Bi58, du kan ju fortfarande få en skön onsdag eftersom det är tisdag idag. Sexigt med nylonstrumpor och höfthållare.
Lite som Crocodile Dundee... "När är du född?"Ha ha!!!
Ja jävlar... Man blir veckovill som pensionär...
Var glad att du får skvätta så pass ofta i fittan. Jag får som regel vänta 1-2 månader mellan gångerna... Det är synd om mej!Kuken är slak men mår bra. Pensionärskuken har varit inne i pensionärsfittan och släppt av en skvätt sperma. Nu ligger han på laddning inför nästa besök i fittan vilket troligtvis blir om en vecka
Låter så skönt … blir en bärs och lite skönt runkFredags kåt. Skall på AW i kväll. Går omkring här hemma och klämmer och smeker på den,så nu är den halv seg i väntan på att sällskapet dyker upp. Hinner med en runk i duschen innan.
Härligt. Får hoppas att min kuk får sig något skönt under efm också,och inte bara en härlig runkLåter så skönt … blir en bärs och lite skönt runk