Låter helt magiskt braEfter ett par helt sexfria dagar ligger jag i soffan och kåtar upp mig genom att läsa här. Stoppade precis in min dildo väl insmord i min våta sugna fitta medan vibratorn myser på klittan.
Gött att komma hem och få lugna ner sitt kåtbegärKommer hem efter dagen på jobbet.
Jag hade bestämt med pappas bästa vän, han skulle komma hem o hjälpa mig med lite saker i huset. Han är lite allt i allo, utbildad elektriker och byggt en del hus. Så det är han jag ringer.
Han har kod till oss, så han var redan hemma hos mig och fixade.
Nu har jag varit kåt hela dagen, så det första jag gör, när han står på stegen och fixar med något. Är att gå fram, dra ner hans gylf o ta ut kuken för att suga den hård. Sen stoppade jag in den igen.
Sen går han ner, tar tag om mig o lyfter upp mig. Sätter mig på köksbordet o drar av mina jeans och utan tvekan så trycker han kuken i botten.
Sen knullar mig i säkert 10min eller kanske mer, jag får antal orgasmer.
Så avslutar han med att ta mig bakifrån o spruta mig full.
Pappas vänner är bra.
Han o jag har haft sexuell relation i många år
Gött att komma hem och få lugna ner sitt kåtbegär
Tror jag det. Vem hade inte gillat att få kuken sugen när man står på stegen. Kan ju också sluta i en katastrof om det blir för mycket njutning. Han har tur den gubben som får komma hem å fixa hos digTror jag lugnade hans begär också, jag vet ju hur mycket han gillar mig o få knulla mig.
En bra daddy, som nu lagar mat.
Blev han färdig idag lr måste han återkomma imorgonTror jag det. Vem hade inte gillat att få kuken sugen när man står på stegen. Kan ju också sluta i en katastrof om det blir för mycket njutning. Han har tur den gubben som får komma hem å fixa hos dig
så underbartKommer hem efter dagen på jobbet.
Jag hade bestämt med pappas bästa vän, han skulle komma hem o hjälpa mig med lite saker i huset. Han är lite allt i allo, utbildad elektriker och byggt en del hus. Så det är han jag ringer.
Han har kod till oss, så han var redan hemma hos mig och fixade.
Nu har jag varit kåt hela dagen, så det första jag gör, när han står på stegen och fixar med något. Är att gå fram, dra ner hans gylf o ta ut kuken för att suga den hård. Sen stoppade jag in den igen.
Sen går han ner, tar tag om mig o lyfter upp mig. Sätter mig på köksbordet o drar av mina jeans och utan tvekan så trycker han kuken i botten.
Sen knullar mig i säkert 10min eller kanske mer, jag får antal orgasmer.
Så avslutar han med att ta mig bakifrån o spruta mig full.
Pappas vänner är bra.
Han o jag har haft sexuell relation i många år
Schysst profilbildHan verkar må bra såhär på fredagskvällen efter lång härlig dusch och slätrakning..
frisläppt i en härlig satinpyjamas med lite härlig porr och en wiskey i glaset.
Sticker ner handen å känner hur hård han är och samtidigt smeker fingret o känner hur kladdigt det är av försatsen.
Alltid skönt att smeka/nypa i bröstvårtornaBörjade edga lite smått igår och har fortsatt med det idag så nu är det ett ollon vått av försats och en väldigt känslig kuk, behövs inte mycket för att spruta så jag backar tillbaka nu. Matlagning borde få den helt slak så efter maten kör jag igen. På tal om försats så har mina bröstvårtor fått sig en del av den varan idag, riktigt skönt att smeka bröstvårtorna med försats.