peterpeter
Välbekant medlem
- Ålder
- 59
- Kön
- Man
hård och fin runkar sakta
Antingen långt kladdigt runk eller sen tidigare sprut Ser skönt ut. Hur gammal är du?Låter bilden tala för sig själv
https://ist6-3.filesor.com/pimpandhost.com/2/3/7/3/237332/a/u/o/9/auo9G/processed-5.jpeg
48Antingen långt kladdigt runk eller sen tidigare sprut Ser skönt ut. Hur gammal är du?
Blir det pippa av då?Hård, som oftast på morgonen. Smeker lite lätt medan sambon sover jämte och hoppas att hon vaknar snart.
Nej, tyvärr inte. Är i samma sits. Jobbigt när man själv har en stor sexlust. De gånger det händer är oftast på kvällen men önskade att hon ville oftare på morgonen.Blir det pippa av då?
Morgonsex är bästa sexet tycker jag. Jag har en fru som inte vill ha sex så ofta längre, men när det blir av, så blir det alltid morgonsex. Hon är som skönast då och får oftast flera orgasmer i rad....Nej, tyvärr inte. Är i samma sits. Jobbigt när man själv har en stor sexlust. De gånger det händer är oftast på kvällen men önskade att hon ville oftare på morgonen.
Ja, visst är det jobbigt. Så svårt när man har olika nivå av sexlust.Nej, tyvärr inte. Är i samma sits. Jobbigt när man själv har en stor sexlust. De gånger det händer är oftast på kvällen men önskade att hon ville oftare på morgonen.
Härligt med buskeJa, visst är det jobbigt. Så svårt när man har olika nivå av sexlust.
Min fru har egentligen aldrig haft stor sexlust. Lite åt det pryda hållet dessutom... Men klimakteriet ställde till det för henne så dels är hon torr som Sahara och hon har fått stora sömnproblem. Så sex på kvällen är numera uteslutet då när hon tagit sin sömnmedicin och lagt sig vill kunna somna så fort som möjligt. Som tur är så finns det bra glidmedel som räddar det omslutande samlaget. Men orgasmerna får hon inte av att knulla, utan de ordnar hon själv med handen, medan jag runkar min kuk och lägger satsen på hennes fittbuske.
Hon har aldrig rakat busken. Buske kanske är fel ord. Den trimmas i kanterna på sommartid ibland och har ljust hår och lite gles i växten, så man ser springan väg. Inte någon vildvuxen 'buske' på det sättet...Härligt med buske
Gillas ändåHon har aldrig rakat busken. Buske kanske är fel ord. Den trimmas i kanterna på sommartid ibland och har ljust hår och lite gles i växten, så man ser springan väg. Inte någon vildvuxen 'buske' på det sättet...