Doc Coach
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
LysandeWow och mums och perfekta blygdläppar som jag kunde ha suttat på i flera timmar, bästa dejten på väldigt länge och herregud vad hon smakade underbart
Avis
LysandeWow och mums och perfekta blygdläppar som jag kunde ha suttat på i flera timmar, bästa dejten på väldigt länge och herregud vad hon smakade underbart
låter helt underbart. Härligt att du fick till en bra lördagWow och mums och perfekta blygdläppar som jag kunde ha suttat på i flera timmar, bästa dejten på väldigt länge och herregud vad hon smakade underbart
Låter ju helt underbartLiten uppdatering. Vi har precis ätit mat och så fort min son har somnat så ska jag lägga mig mellan hennes ben och slicka hennes underbara 19-åriga fitta, och jag ska få henne att komma som aldrig förr.
Antar att det blev en smaskigt skön efterrättLiten uppdatering. Vi har precis ätit mat och så fort min son har somnat så ska jag lägga mig mellan hennes ben och slicka hennes underbara 19-åriga fitta, och jag ska få henne att komma som aldrig förr.
HärligtJust nu står kuken och kommer att spruta om en stund
Slutet gått allting gått!Wow och mums och perfekta blygdläppar som jag kunde ha suttat på i flera timmar, bästa dejten på väldigt länge och herregud vad hon smakade underbart
Härlig läsningHar precis slickat hennes fitta igen och nu sitter hon med ett stort leende på sina läppar Dom andra läpparna är fortfarande kladdiga
Låter helt magisktHar precis slickat hennes fitta igen och nu sitter hon med ett stort leende på sina läppar Dom andra läpparna är fortfarande kladdiga