Sprutade på varandras kukar, så sköntSprutade dom ?
Superläcker kuk du har.Vilken härlig tråd ! Ny här o detta är precis vad jag söker ! Killar som verkligen gillar suga en äldre mans gubbkuk !! Hör av er
Du har en vacker kukJag vill svälja sperma av någon pervers man
vad skönt det lätI förra veckan träffade jag min runk- och sugkompis. Det var 4e träffen och vi hade inte setts sedan i våras. Båda var sjukt kåta och på nolltid hade vi kukarna framme. Han är närmare 70-års åldern, och älskar mest av av allt att bli avsugen, vilket passar mig utmärkt!
Jag kände hur kåt han var, kuken stenhård redan från start. Efter lite slickande på skaftet och pungen började jag försiktigt suga. Hans kuk smakade så gott och försatsen rann rejält. Efter bara några minuter kunde han inte hålla sig och tömde en rejäl sats sperma som jag njöt av veranda droppe.
Så underbart att få suga en skön kuk ibland!!
Jag önskar att det var oftare
Spännande tråd. Ni som har tjej hemma och som suger i smyg, är ni försiktiga av er mtp sjukdomar osv eller tar kåtheten överhanden?
Jag har också sugit så stor och grov kuk några ggr, men det är för stort för mig. Får knappast in ollonet i munnen så det förtar den sköna känslan av att suga. Lagom storlek är bäst.Har blivit avsugen av en man några gånger, han tog satsen i munnen. Har även sugit hans stora kuk(21cm) härlig känsla att känna hans kuk växa i munnen, han avslutade med att jag runkade honom.
Jo det gäller att vara extremt försiktig!!Spännande tråd. Ni som har tjej hemma och som suger i smyg, är ni försiktiga av er mtp sjukdomar osv eller tar kåtheten överhanden?