Tråden för oss heterokillar som älskar att suga kuk!

Vfgbg69

Medlem
Det som jag blir kåt på, är att fantisera om att en kille och jag sitter och runkar, och att han säger till mig helt plötsligt att nu vill han få kuken avsugen och jag då tar den och börjar suga, och att han sedan låter satsen flöda in i munnen. Skulle vara så härligt att få uppfylla min nyfikenhet om att ta satsen från en annan kille.
Fantiserar om samma..

Newhero60

Medlem
Kön
Man
Tänkte försöka mig på att skapa en samlingstråd där vi kuk-fantaster får utbyta erfarenheter och fantasier:p

Jag är själv inte jätte erfaren men hade en fast sugkompis i grundskolan kanske runt 3-4 år sammanlagt..ett jättefint upplägg som jag bara drömmer att kunna ha igen..

Förutom det har jag sugit några till sen jag blev vuxen, varav en man i 50års åldern, en av mina mest erotiska upplevelser...

Typ lite ful gubbe vibbar, men världens härligaste kuk..ådrig och grov.. accentuerat ollon och saftig!
Han var väldigt lugn och förklarade precis vad han ville att jag skulle göra, något som jag tänder sjukt mycket på!
Han fick totalt 3 avsugningar den kvällen vi spenderade tillsammans, tyvärr hade han andra åtaganden..annars hade jag nog stått på knä med hans kuk i munnen fortfarande:LOL:

Hursom, ser fram emot att höra av er kuksugare...
Även er som bara gillar att bli avsugen också, ni kanske kan ge oss tips och trix om hur vi kan tillfredställa er bättre;)
Hej. Finns du kvar här?

Mysnalle77

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Fortfarande är min nyfikenhet ej stillad. Skulle vilja träffa en man 35-45 år eller så, som gärna vill stilla min nyfikenhet och samtidigt få ut ngt av det själv. Jag är i första hand ute efter att få träffa en som tar sig en runkträff och med lite dominans ber mig runka/börja suga han, han ska få den härligt omhändertagen och han skall få spruta sin sats i min mun eller över ansiktet. Det ser så sjukt härligt ut att se en kuk spruta.

Pebe

Ny medlem
Låter då spännande och har aldrig vågat testa. Skulle vara så härligt att få prova. Runka tillsammans och träffas flera gånger. Känns det bra så gärna testa att suga o bli avsugen. Men vart hittar man en kille/man som vill testa?

Malmo_Man

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är riktigt skönt att suga kuk. Provade första gången för några år sedan, träffar nu en och samma man regelbundet någon gång per vecka där vi suger varandra, så skön känsla känna kuken växa i munnen.

lennak

Medlem
Ålder
75
Kön
Man
Du är inte ensam om den känslan. Avundssjukt och "orättvist". Tänk vad härligt det vore om smittorisken inte fanns. Då skulle kuksugandet explodera i omfattning. Många skulle suga kuk flera gånger i veckan och bli avsugna flera gånger i veckan. Vetenskapen borde hitta ett piller man kan ta precis före man suger eller blir avsugen.

Toppen