Har aldrig sugit av någon men provat att runka en äldre man på en strand en varm sommardag. Hade jag känt personen så hade jag gärna tagit den i munnen, jag var riktigt sugen. Är dock orolig för sjukdomar och vill därför träffa någon som jag, alltså ren, frisk och i en seriös relation men som söker en upphetsande hemlighet.
Vet dock inte hur lätt det är.
Inte svårt. Du är relativt ung bland oss i samma situation och är därmed ganska attraktiv. Sex utan kondom på porrbio kan ge dig sjukdom. Diskret sex med en annan gift kille är nästan ofarligt.
Vi är många män som, trots att vi är heteronormativa och heteroemotionella, vill ha någon form av sex med män. Vi vill oftast göra det utan att riskera familj eller få besvär på jobbet. Det är samma för dig som den du träffar. Båda vill träffas diskret och säkert.
Efter att ha följt detta i nära 20 år (sedan min egen debut) så är följande ett bra sätt:
Skapa en profil på t ex bodycontact (.com) och sök upp någon i samma sits. Du hittar en dickpic som attraherar. Äldre män är lite lättare att få träff med än yngre vilka kan vara lite ängsliga och kanske backa ur.
Våga. När du väl har den i munnen så vet du. Inte innan.
Passa på under en jobbresa.
Lycka till!