Tråden för oss heterokillar som älskar att suga kuk!

Loben6

Medlem
Kön
Man
Jag är gift man som har utflugna 3 vuxna barn, Efter att min fru tappat sexlusten. Sög min 1:a kuk av ren nyfikenhet när jag var 64 år fyllda. Trodde att jag inte alls skulle gilla det. Men det blev tvärt om, jag gillade det verkligen. Så upphetsande skön känsla att ha kuk i munnen och suga den till utlösning. Upplevelsen när sperman pulserade in i min mun var överväldigande, älskade spermasmaken och den sköna känslan när jag svalde varenda droppe, och insåg att det inte fanns någon återvändo, jag inte ångra mig, jag hade en annan mans sperma i mig, som en fullbordad avslutning. Den insikten var euroforisk gillade verkligen känslan. Insåg också att fortsättning skulle följa. Vilket det gjort, jag är i dag en villig kuksugare som alltid sväljer sperman!
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
71
Kön
Man
Jag är också gift man som inte har sexliv hemma. Med åren har jag blivit mer och mer sugen på kuk, båda suga och bli sugen och även sätta på. Tyvärr går det inte att leva ut önskningarna fullt ut p g a risken att åka på nån sjukdom och trist suga med kondom. Det är visserligen ingen risk att föra något vidare hemma, men man vet aldrig vad smittspårningen hittar på, så det blir till att vara försiktig, för lite kuk då och då måste jag ha.
 

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar det här!Föredrar att suga framför att bli avsugen.Önskar träffa någon med samma inställning.Jag ger mig helt till en man som jag kan tillfredställa,helst med munnen..Men har ännu inte träffat någon.
Fast det funkar ju inte med någon med samma inställning Ni kan ju inte båda föredra att suga. Sök upp någon som vill suga istället så kompletterar ni varandra. Mitt tips.

När jag bodde på ett hotell regelbundet så fick jag tag i en man som älskade att bli avsugen så han besökte mig ofta och fick skjuta av i min mun utan motprestation. Han kunde vara snabb till sprut men ibland behövde han närmare en halvtimmes behandling, och det gillade jag.
 

Playdate69

Aktiv medlem
Kön
Man
Älskar att suga kuk! Har varit på Blue Vision många gånger och även på olika nakenbad där det har varit härliga aktiviteter iden omgivande skogen. Enda problemet är att jag är gift(igen) och inte vågar köra utan kondom. När jag var mellan två äktenskap så fick jag chansen att suga kuk på riktigt och njöt ohämmat! Så härligt som andra skriver att känna hur kuken hårdnar och sperman pumpar. Jag lyckades få vara med i en trekant och känna mig riktigt slampig med kuk både fram och bak(med kondom där bak) för att sedan bli helt nedsprutad.
Mitt sexliv med min fru är fantastiskt, bl.a så knullar hon mig med strapon! Vi utforskar allt som går utan att ta in någon annan.
Längtar efter en kk som jag kan lita på där kondom inte behövs, saknar smaken av kåt kuk, försats och sperma!
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
71
Kön
Man
Älskar att suga kuk! Har varit på Blue Vision många gånger och även på olika nakenbad där det har varit härliga aktiviteter iden omgivande skogen. Enda problemet är att jag är gift(igen) och inte vågar köra utan kondom. När jag var mellan två äktenskap så fick jag chansen att suga kuk på riktigt och njöt ohämmat! Så härligt som andra skriver att känna hur kuken hårdnar och sperman pumpar. Jag lyckades få vara med i en trekant och känna mig riktigt slampig med kuk både fram och bak(med kondom där bak) för att sedan bli helt nedsprutad.
Mitt sexliv med min fru är fantastiskt, bl.a så knullar hon mig med strapon! Vi utforskar allt som går utan att ta in någon annan.
Längtar efter en kk som jag kan lita på där kondom inte behövs, saknar smaken av kåt kuk, försats och sperma!
Du och jag verkar gilla samma sak och tror du bor i 08 som jag, eftersom du varit på BV. Hör av dig om du vill.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag har under åren haft några olika runk- och sugkompisar och det är riktigt härligt. Gillar man att suga/bli avsugen rekommenderar jag det verkligen!
Porrbios är såklart häftigt, och en klockren mötesplats, men hittar man någon man litar på och ses återkommande blir det än bättre!
Så underbart att inte behöva noja över sjukdomar, om det är en knäppis man träffar eller om personen i sista sekund inte kommer.

Jag träffade min nuvarande sugkompis i helgen. Han älskar att bli avsugen och jag att suga. Perfekt match.
Vi hade inte hörs på några veckor när han från ingen stans skickade meddelandet ”Kåt och har inte sprutat på 5 dagar!”
Jag fattade direkt att han ville att jag skulle tömma honom och dagen efter hade vi bestämt mötesplats. Utomhus eftersom det var så fint väder.
Vi träffades på platsen, morsade snabbt, jag ställde mig på knä framför honom och han tog av sig sina shorts, kalsongerna behöll han på. Han var redan på väg att bli hård och bulan i kalsongerna var påtaglig. Jag drar sakta ner kalsongerna och till slut svajar hans kuk ut i friheten, hård och grov. Jag drar ner kalsongerna helt så han kan kliva ur dem och tar fram ett par trosor ur min ficka och ger honom. Han älskar att dofta på min sambos fittsaft under tiden.
Han ställer sig lite bredbent och långsamt kör han in kuken i min mun. Så härligt! Jag suger honom och det tar max två minuter innan han är redo att spruta. Under tiden runkar jag min egen kuk och känslan är så intensiv att jag också kan spruta när som helst. Han stönar lite, jag känner hur kuken hårdnar till lite extra i munnen, och sedan sprutar han hejdlöst. Kuken pulserar så skönt i min mun och jag får svälja flera gånger snabbt eftersom han sprutar så mycket. Känslan och spermasmaken är så skön att jag också sprutar och stönar högt med hans kuk i munnen.

Så underbart och härligt. Hela träffen tog kanske bara 8-10 minuter, men ack så skönt det var!
Ni som är sugna men inte testat, gör det!
Men gör det med rätt person förstås och ha rimliga förväntningar på en första träff.

;)
 
Toppen