Kenny601
Välbekant medlem
- Ålder
- 67
- Kön
- Man
Inte blivit avsugen av nån kvinna heller?Har aldrig blivit avsugen eller sugit någon , men runkat andra kukar några gånger
Inte blivit avsugen av nån kvinna heller?Har aldrig blivit avsugen eller sugit någon , men runkat andra kukar några gånger
Blivit avsugen av exet när var giftInte blivit avsugen av nån kvinna heller?
Det kunde likaväl varit jag som skrivit det du skriver. Jag har en runkkompis som gör detta med mig. Tyvärr är det inte ofta vi får möjlighet att ses.Jag har både sugit och blivit avsugen av män, föredrar dock att bli avsugen än att suga själv. Allra hetast är när den som suger sväljer sperman och inte spottar ut den. Vore så hett att bli sugen inför några som ser på.
Sprutade på varandras kukar, så sköntSprutade dom ?
Superläcker kuk du har.Vilken härlig tråd ! Ny här o detta är precis vad jag söker ! Killar som verkligen gillar suga en äldre mans gubbkuk !! Hör av er
Du har en vacker kukJag vill svälja sperma av någon pervers man
vad skönt det lätI förra veckan träffade jag min runk- och sugkompis. Det var 4e träffen och vi hade inte setts sedan i våras. Båda var sjukt kåta och på nolltid hade vi kukarna framme. Han är närmare 70-års åldern, och älskar mest av av allt att bli avsugen, vilket passar mig utmärkt!
Jag kände hur kåt han var, kuken stenhård redan från start. Efter lite slickande på skaftet och pungen började jag försiktigt suga. Hans kuk smakade så gott och försatsen rann rejält. Efter bara några minuter kunde han inte hålla sig och tömde en rejäl sats sperma som jag njöt av veranda droppe.
Så underbart att få suga en skön kuk ibland!!
Jag önskar att det var oftare
Spännande tråd. Ni som har tjej hemma och som suger i smyg, är ni försiktiga av er mtp sjukdomar osv eller tar kåtheten överhanden?
Ja jag kan bidra med min kukI förra veckan träffade jag min runk- och sugkompis. Det var 4e träffen och vi hade inte setts sedan i våras. Båda var sjukt kåta och på nolltid hade vi kukarna framme. Han är närmare 70-års åldern, och älskar mest av av allt att bli avsugen, vilket passar mig utmärkt!
Jag kände hur kåt han var, kuken stenhård redan från start. Efter lite slickande på skaftet och pungen började jag försiktigt suga. Hans kuk smakade så gott och försatsen rann rejält. Efter bara några minuter kunde han inte hålla sig och tömde en rejäl sats sperma som jag njöt av veranda droppe.
Så underbart att få suga en skön kuk ibland!!
Jag önskar att det var oftare