Tomas 6101
Aktiv medlem
Tycker väldigt mycket om att vara "tvåa" stoppa in efter att någon har haft utlösning. Jätteskönt! Extra kladdigt och varmt. Slickar gärna efter också.
Helst i men gärna över bakenVart sprutar ni helst?
Jag hoppas du lägger tillbaka dem, för annars är du inte en reko person. Att stjäla från andra, att ta det som inte är ditt och som andra har köpt för sina pengar, är väl bland det fulaste man kan göra, förutom våld då. Hur är moralen av mitt och ditt?Den senaste tiden har jag runkat i ett par trosor, begagnade. Stulit från tvättstugan, hade varit skönt att veta vem som burit dom..
Gott att det finns ärliga människor. Det är hopp om livet.Jodå, faktiskt lagt tillbaka trosorna. Tvättade faktiskt med mina kläder. Rena o fina.
Jo dom var sköna, sånt där fakesilke. Gled skönt runt ollonet. Ska nog aldrig göra om det efter din åthutning.Gott att det finns ärliga människor. Det är hopp om livet.
Hoppas du fick en skön stund med dem
Fint, ha de skönt du med. Hur du nu runkar....Gott att det finns ärliga människor. Det är hopp om livet.
Hoppas du fick en skön stund med dem
Jag runkar mest traditionellt med högerhanden. Jag har nyligen köpt en massagepistol efter att flera här på Onanera höjt den till skyarna, men jag kommer inte riktigt överens med den. Kuken domnar mer bort än reser sig och blir styv. Lite nyfiken är jag också på att testa e-stimulering, men tycker det kostar för mkt för att köpa en för att testa. Skulle vilja kunna låna någon för att se om det är något att bygga på...Fint, ha de skönt du med. Hur du nu runkar....
Hej! Kan du inte skriva om ett runk! Hur du får den skönaste onaniorgasmenJodå, faktiskt lagt tillbaka trosorna. Tvättade faktiskt med mina kläder. Rena o fina.
Alltså, har aldrig trott på såna där pistoler! Men jag har bara sett på runkvideo hur olika män blivit besvikna. Vad är e-stimulering. Samma sak?Jag runkar mest traditionellt med högerhanden. Jag har nyligen köpt en massagepistol efter att flera här på Onanera höjt den till skyarna, men jag kommer inte riktigt överens med den. Kuken domnar mer bort än reser sig och blir styv. Lite nyfiken är jag också på att testa e-stimulering, men tycker det kostar för mkt för att köpa en för att testa. Skulle vilja kunna låna någon för att se om det är något att bygga på...
Du får googla på e-stim. Det tar för lång tid att skriva härHej! Kan du inte skriva om ett runk! Hur du får den skönaste onaniorgasmen
Alltså, har aldrig trott på såna där pistoler! Men jag har bara sett på runkvideo hur olika män blivit besvikna. Vad är e-stimulering. Samma sak?
Min senaste kvinna,2015, skaffade nån grej, inte en penis. En bred, typ vibrator som hon var väldigt nöjd med.
Djupt inne i fittan eller analen. Alltid.Vart sprutar ni helst?