Har gått från varje dag till någon gång i veckan. Men har desto mer sex i nya förhållandet då jag bara har barnen varannan vecka.
Nu räknar jag inte gemensam onani heller. Utan de gånger jag runkar utan min partner
Lögnaren, har nog sett glidmedelflaskan du har "gömt" bakom datorskärmen i kontoret
Haha haha!Lögnaren, har nog sett glidmedelflaskan du har "gömt" bakom datorskärmen i kontoret
I vilken ålder är ni i, du och sambon? Känner igen det där med att kvinnan inte vill som förr....Mycket runkande blir det - sambon är inte lika kåt och knullsugen som förr - flera gånger om dagen, men inte så många sprut längre.
Sprutar dessutom betydligt mindre efter steriliseringen . . .
Wow...! Sprut varje gång eller?Jag är periodare... Kan gå en vecka utan att jag onanerar, men igår onanerade jag fem gånger. Rekordet är sju gånger på en dag....
Jag och frun är drygt 10 år äldre än ni. Det blir sex med frun kanske en gång på 1-2 månader numera, mot en gång i veckan när vi var yngre. Knullade henne faktiskt i morse..... mmmmmm! Men mkt runk blir det där i mellan.Jag är 54 och sambon 52
Ja, sprut varje gång, men mindre och mindre sats såklart !Wow...! Sprut varje gång eller?
Jo, det är ju naturligt. Hur lång tid behöver du för att ladda om? Det är sällan jag runkar till sprut flera gånger om dagen. Däremot drar och pillar jag ofta....J
Ja, sprut varje gång, men mindre och mindre sats såklart !
Oj! Hur klarar du att hålla dig så länge?..20 da´r sedan senast - så nu börjar det ju trycka på . . .