Runkar du till sprut varje gång?varje morgon och kväll, så skönt att runka av morgon ståndet ibland blir det en avsugning när kvinnan är på
ja det gör jagRunkar du till sprut varje gång?
Jag runkar också dagligen, morgon och kväll, men inte alltid till orgasm.ja det gör jag
Bättre att hitta någon som vill vara med och "leka komma på"Inget att skämmas för. Det är vi nog flera på det här forumet som gör dagligen. Offentlig plats är däremot inte att rekommendera, då det kan leda till rättsliga åtgärder...
Vilket är din sexklubb?I stort sett varje dag. Kan göra enstaka runk-uppehåll några dagar innan jag besöker min sexklubb för att få till extra stora (och sköna) sprut!
Så ofta som jag kan. Men det kan gå ett par dagar emellan då jag inte är helt ensam. Fast när jag är ensam och har möjlighet så kan jag hålla på en hel dag till och från. Kan bli helt frenetisk *skrattar*
I second life kan jag sitta några timmar och porra, då brukar jag få typ 3-4 rejäla orgasmer och några små godingar däremellan.
Men en "säng-onani" är mer typ womanizer, bzzzzzz *POP* på två minuter sen lite gladare, den kan hända varje dag om det går...men det är mer en teaser än en pleaser....
Var du inte med i tävlingen här då om att öka en orgasm för varje gång/dag man runkade?Runkar flera ggr om dan, så mkt jag kan och hinner. Inte många som skulle misstänka men så är det!