Nansen
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Fem gånger igår låter jävligt imponerande!Jag är periodare... Kan gå en vecka utan att jag onanerar, men igår onanerade jag fem gånger. Rekordet är sju gånger på en dag....
Fem gånger igår låter jävligt imponerande!Jag är periodare... Kan gå en vecka utan att jag onanerar, men igår onanerade jag fem gånger. Rekordet är sju gånger på en dag....
Åhh, vilken härlig rutin!Brukar dra i spaken varje morgon utan att komma innan jag går upp, utöver det så brukar jag onanera tills jag kommer varje kväll innan jag går och lägger mig. Kan även hända att jag vaknar upp extremt kåt under natten och då får man så klart pumpa ut saften igen.
Ja, morgonrunk och morgonsex är bäst. Om jag vaknar med stånd (händer tyvärr inte så ofta längre) så viker jag undan täcket, runkar och sprutar på min mage. Smetar sedan ut sperman så den lättare torkar och sen på med täcket, vänder mig på sidan och somnar om.... Så skönt!Morgonrunk är bäst! Vaknar jag stenhård och inte kan somna om går jag upp och drar en snabbis och sprutar i toaletten och spolar! Sen lägger jag mig en stund till!
Nej, jag undviker att kladda lakan och täcke. Men sperman torkar ganska fort när du smetat ut den. Oftast smetar jag runt kukroten och könsbehåringen, sedan upp med kallingarna om det inte hinner torka. Ibland gör jag som du, låter det gå i kallingarna. En socka påträdd som kondom funkar också fint att spruta i om man vill vara diskret...Låter skönt som fan! Jag brukar aldrig ta det så långt att jag kladdar ner täcket och lakanen men ibland händer det sig att jag drar en snabbis innanför kalsongerna och sen bara försöker strunta i att jag ligger med kalsongerna fulla med sperma. Brukar kännas som en bra idé ända tills man märker hur jävla kladdigt allt är haha. Toaletten är praktisk men fan så mycket skönare att ligga ner än att stå upp och runka ändå
Hur ofta har du sex med frun då?När frun är hemma blir 1-2 ggr /vecka är hon bortrest blir det flera ggr/dag
Wow... ni är ganska unga då antar jag.Vi har sex 2-3 ggr/vecka
Njut medans du kan/får. Min fru drabbades hårt av klimakteriet som tog udden av hennes sexlust.Då förstår jag dig, min fru är 40 och 55 så det gäller att ligga i
Inget att skämmas för. Det är vi nog flera på det här forumet som gör dagligen. Offentlig plats är däremot inte att rekommendera, då det kan leda till rättsliga åtgärder...Skäms nästan o berätta men minst en gång varje dag gärna på någon offentlig plats kåt av att kunna bli påkommen