när blev ni av med Oskulden

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag var 16 & hon 15 år, vi hade precis börjat på gymnasiet.
Vi var så där tonårsförälskade att vi nästan åt upp varandra..
så tillslut efter veckor av lek, smek å peting så bestämde vi oss för att
vi skulle.
båda var oskulder/svendom...
det var lite bökigt, gött & härligt.

Smisk! känslan som sitter i

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Dra Q La-
Ett gott försök, men...

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Kuken, skulle väldigt gärna snacka med dig på msn en dag, du kan väl adda mig elelr nått. Det är rätt sjukt att sitta och läsa vad du skriver för det är precis som du skriver rakt ur min egen hjärna. Ja är EXAKT som dig in i minsta detalj :/

Suger för pengar

KLISTER

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 17 och ska fylla 18 nu i sommar, jag är fortfarande oskuld. Dock, har blivit av runkad EN gång tidigare, samt avsugen i kanske 2 sekunder (om det nu räknas).

Jag tycker inte att jag har svårt att snacka med folk, jag har varit på fester då man strulat med tjejer, men bara hångel och inget annat, har inte kommit så långt än.

Kan säga att jag har så fruktansvärt många tabbar bakom mig så det finns inte, jag skulle kunna rabbla upp 100tals tillfällen då jag skulle ha kunnat få fitta, eller bara en flickvän, men nu är det inte så. Jag brukar inte vara så blyg av mig, utan jag står för vad jag säger. Varför jag inte blivit av med oskulden vet jag fan inte och det stör mig så enormt.

Grejen är den att, när jag var mellan 13.5 - 16.5 år, så umgicks jag ALDRIG med folk. Jag tog aldrig kontakt, jag satt enbart hemma och spelade datorspel. Jag minns fortfarande måndagarna då alla snackade om hur fulla de var, alla tjejer de strulade med, alla nya mobilnummer de fått. Där satt jag, hade inget att säga. Samtidigt under den här perioden så hade jag personliga problem också, jag hade väldiga tvångstankar, vilket var fruktansvärt jobbigt. Detta låter kanske väldigt roligt, men jag visste inte vad ordet "oskuld" betydde när jag var runt 16.5 år...

Under 3 hela år av spelade så tappade jag jävligt mycket kontakter, i dagsläget har jag inte så många kontakter, ärligt talat så har jag inte kontakt med EN ENDA tjej. Jo visst känner jag massa tjejer, men har liksom inte snackat med varandra på säkert 5år. Att jag går på ett gymnasium där knappt 100 elever går på och varav de 20? Tjejer som går där är typ en enda snygg, gör ju inte saken bättre direkt.

Det lustiga är, jag vill så gärna gå ut och träffa nytt folk. De som jag brukar hänga med är redan över 18 och de drar ut till krogen, jag som fortfarande är 17 får vänta ytterligare. Jag kan säga att jag är JÄVLIGT desperat av att få träffa en tjej. Jag VILL ha sex, inget snack om saken och inte minst, jag VILL ha en brud som man kan dela sina känslor med. Jag har aldrig tidigare haft en "riktigt" relation med en tjej förr.
Just den tanken att jag aldrig kommer att träffa någon börjar bli allt vanligare, även fast jag själv är medveten att om jag bara ta chansen så är det hela över. Eftersom att jag nästan aldrig går ut, så minskar ju chansen lite där att jag kommer att träffa någon. Givetvis så ska jag supa till det nu till skolavslutningen, men hur blir det sen? Jag kommer antagligen inte gå ut så mycket under sommarlovet, utan jag är ju så fäst i mitt skatande samt att jag inte har något jobb så man har ju inga pengar heller. Fast sen och andra sidan, man behöver väl inte alkohol för att ha kul.

Det är nått som alla ungdomar inte verka förstå sig på, alkohol verkar vara den enda utvägen för att ha kul numera. (Ursäkta Off Topic)

Hoppas att jag inte skrev allt för flummigt, klockan är mycket och mina ögon är halvöppna.

Kan man säga att 80 % av alla blir av med oskulden för dem fyllt 18?

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by SonPari

Kuken, skulle väldigt gärna snacka med dig på msn en dag, du kan väl adda mig elelr nått. Det är rätt sjukt att sitta och läsa vad du skriver för det är precis som du skriver rakt ur min egen hjärna. Ja är EXAKT som dig in i minsta detalj :/
Done. Jag har olika msn-konton, och det jag använder mest vågar jag inte använda för anonyma saker. ;) Så jag är inte online så ofta, men jag kan ju ta en titt då och då och se om du är inne. :)

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Okej va har du för nick då, på msn, alltså inte adress uta bara nicket :p

Suger för pengar

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Du ser, Kuken, med ärlighet kommer man alltid längst. :) Kan nog säga att du gjort halva sidan svartis nu... ;)

We drift deeper... Life goes on...

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by SonPari

Okej va har du för nick då, på msn, alltså inte adress uta bara nicket :p
Hmm, jag skickade en "inbjudan" till dig. Byter nick då och då, men nu var det kvken tror jag, hehe. ;)

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Trancekillen

Du ser, Kuken, med ärlighet kommer man alltid längst. :) Kan nog säga att du gjort halva sidan svartis nu... ;)
Nänänä, inbilla dig inget... Se på alla de människor som anses ha kommit långt (och då snackar vi i allmänhet, inte när det gäller sex). De är alla sluga jävlar som ljuger, fuskar och fular sig.
Tycker det verkar likadant på den här fronten. De killar som får mest tjejer är de som spelar teater, är allmänt egoistiska och jävla otrevliga. Ok, de kan ju vara så "på riktigt" men just teaterdelen är ju ett ofrånkomligt faktum. "Var dig själv" är den sämsta klyschan som finns. Man kommer ingenstans med att vara sig själv... Inte i jämförelse med att spela och ljuga.

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Kuken, möjligen är din människosyn det största problemet. Den är inte särskilt attraktiv, och stämmer knappast med verkligheten heller. (Alla som får sex är inte onda, hur skön den tanken än är.) Det är mest ett jävligt tröttsamt gnäll som kan få den mest empatiske att tappa alla sympatier för dina problem. Sorry, men celibat är inget man dör av, och det finns de som har det värre.

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Kuken

Originally posted by Trancekillen

Nänänä, inbilla dig inget... Se på alla de människor som anses ha kommit långt (och då snackar vi i allmänhet, inte när det gäller sex). De är alla sluga jävlar som ljuger, fuskar och fular sig.
Tycker det verkar likadant på den här fronten. De killar som får mest tjejer är de som spelar teater, är allmänt egoistiska och jävla otrevliga. Ok, de kan ju vara så "på riktigt" men just teaterdelen är ju ett ofrånkomligt faktum. "Var dig själv" är den sämsta klyschan som finns. Man kommer ingenstans med att vara sig själv... Inte i jämförelse med att spela och ljuga.

Mycket möjligt att jag är den enda men jag är inte sån. Dock är det väldigt svårt att veta hur en kille är från början, typ ja har träffat en kille i över ett år nu. För ett tag sen fick ja reda på att han varit med en annan tjej i princip hela tiden. Sen har idioten mage att påstå att han inte gjort något fel heller och är kaxig som fan. Jämför det med hur han va för två månader sen så kan du se problemet.

Suger för pengar

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Dra_Q_La

Kuken, möjligen är din människosyn det största problemet. Den är inte särskilt attraktiv, och stämmer knappast med verkligheten heller. (Alla som får sex är inte onda, hur skön den tanken än är.) Det är mest ett jävligt tröttsamt gnäll som kan få den mest empatiske att tappa alla sympatier för dina problem. Sorry, men celibat är inget man dör av, och det finns de som har det värre.

Btw håll klaffen ärligt talat och undvik tråden om du inte kan visa lite empati. Ja sitter i precis samma skit som Kuken och vet PRECIS hur det känns.

Suger för pengar

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Btw håll klaffen ärligt talat och undvik tråden om du inte kan visa lite empati. Ja sitter i precis samma skit som Kuken och vet PRECIS hur det känns.

Ledsen, men det var det mest konstruktiva jag kunde säga. Den ultra-cyniska, människohatande inställningen är verkligen oattraktiv, och säkert en del av problemet. Och varför skulle människor som uppenbarligen räknas in bland de som "ljuger", "fular sig", och är "jävligt otrevliga" (för att vi haft sex) inte få kommentera det? Verkar orättvist.

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Dra_Q_La

Ledsen, men det var det mest konstruktiva jag kunde säga. Den ultra-cyniska, människohatande inställningen är verkligen oattraktiv, och säkert en del av problemet. Och varför skulle människor som uppenbarligen räknas in bland de som "ljuger", "fular sig", och är "jävligt otrevliga" (för att vi haft sex) inte få kommentera det? Verkar orättvist.

Tycker inte någon här har varit ultrasynisk eller människohatande. Men efter ett tag och väldigt mycket funderingar börjar man undra varför det helt enkelt inte funkar. Många på detta forumet vet hur ja ser ut t.ex., mitt utseende är det inget fel på men varför kan ja aldrig få en pojkvän? Folk säger att det ska räcka med att ja går ut och sen ska det tdligen komma killar som flirtar men det GÖR INTE DET. Ja står ensam i en hörna o är tyst hela kvällen. Ja anklagar ingen och det gör nog inte kuken heller vi är bara lite less och ibland blir man bara trött och arg...

Suger för pengar

denny24

Medlem
Kön
Man
Jag känner som Pari, absolut inget fel på mitt utseende, och jag ansermig inte vara dryg mot tjejer, har ju massa vänninor, men de har alltid vallt npn annan än mig. Fruktansvärt tungt att vara bästa killkompisen, speciellt när man får höra allt om deras sexliv o allt men man har inget själv, mer än lena handen. Hittar man nån att tjöta med, nån som känner samma sak så är det fan så mycket lättare i livet. Lycka till kuken o Son.

PS- välkommen tebax Son, addar dig bara om det e ok med dig.

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Tro mig, jag vet precis hur det känns att vara bästa killkompisen. En favoritkommentar från min ungdom:
Tjejpolare: "Petter är lite farlig att sova över hos, man vet aldrig vad som händer. Men Dra_Q_La är helt safe!"
Woohoo! Jag är helt safe, precis vad man vill höra! :eek:

Men det betyder INTE att alla som har sex är lögnaktiga, egoistiska svin. Det är ultra-cyniskt människohat och inget annat, och det är JÄVLIGT oattraktivt. Jag har f ö varit mellanchef och suttit i ledningen för några företag också, utöver att jag haft sex flera gånger. Så jag måste vara ett dubbelsvin!

Du har inte hävdat dessa saker SonPari, men Kuken gör det varje gång han får chansen. Han får väl svara själv för det.

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Hehe du skulle bara veta hur nöjd ja hade varit med det Dra U La. Men inte ens det har ja, har i princip inga riktiga vänner allt e bara på nätet, wow eller msn. Sitter ffs vid datorn 24 timmar om dygnet...

Suger för pengar

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Jag kan hålla med om att man möts av en viss tvärhet från Kuken när man själv försöker vara uppmuntrande.
Tro mig, jag har större förståelse för ditt problem än du anar. Jag har redan nämnt att allting du säger ordagrant stämmer in på en av mina bästa kompisar. Hans stora problem (vilket han själv inte kan se) är att han konstant jämför sig själv med andra, i allting. Och eftersom han hela tiden fokuserar på det andra har men han själv saknar så osar det ofta en uns av avund och bitterhet i hans sätt att se på andra människor. Det som är så synd att det är just den inställningen som gör att han förblir singel och har få vänner.

Det är mycket troligt att de flesta brer på ordentligt om sina sexuella erfarenheter och även erfarenheter i övrigt. Du vill inte göra, nej okej, så gör inte det. Men döm inte ut andra för det! Det kanske finns en person precis som du bakom alla dessa "skrönor", en person som bär mycket smärta inom sig och precis som du är rädd för att bli dömd!

Med ödmjukhet och medkänsla kommer man mycket längre än med bitterhet och fördommar.

We drift deeper... Life goes on...

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Det både jag och Kuken blir irriterade på är dock att ni får allting att verka så lätt och att allting är så självklart. Fast ni vet inte hur det känns att sitta här. Ja tror dock att killar skulle gilla mig om dom bara ville lära känna mig, för ja kanske ite e så jätte intressant på första ögonkastet eftersom ja är väldigt blyg och kanske verkar tråkig då. Hur gör man liksom :S

Suger för pengar

Toppen