Jag är 17 och ska fylla 18 nu i sommar, jag är fortfarande oskuld. Dock, har blivit av runkad EN gång tidigare, samt avsugen i kanske 2 sekunder (om det nu räknas).
Jag tycker inte att jag har svårt att snacka med folk, jag har varit på fester då man strulat med tjejer, men bara hångel och inget annat, har inte kommit så långt än.
Kan säga att jag har så fruktansvärt många tabbar bakom mig så det finns inte, jag skulle kunna rabbla upp 100tals tillfällen då jag skulle ha kunnat få fitta, eller bara en flickvän, men nu är det inte så. Jag brukar inte vara så blyg av mig, utan jag står för vad jag säger. Varför jag inte blivit av med oskulden vet jag fan inte och det stör mig så enormt.
Grejen är den att, när jag var mellan 13.5 - 16.5 år, så umgicks jag ALDRIG med folk. Jag tog aldrig kontakt, jag satt enbart hemma och spelade datorspel. Jag minns fortfarande måndagarna då alla snackade om hur fulla de var, alla tjejer de strulade med, alla nya mobilnummer de fått. Där satt jag, hade inget att säga. Samtidigt under den här perioden så hade jag personliga problem också, jag hade väldiga tvångstankar, vilket var fruktansvärt jobbigt. Detta låter kanske väldigt roligt, men jag visste inte vad ordet "oskuld" betydde när jag var runt 16.5 år...
Under 3 hela år av spelade så tappade jag jävligt mycket kontakter, i dagsläget har jag inte så många kontakter, ärligt talat så har jag inte kontakt med EN ENDA tjej. Jo visst känner jag massa tjejer, men har liksom inte snackat med varandra på säkert 5år. Att jag går på ett gymnasium där knappt 100 elever går på och varav de 20? Tjejer som går där är typ en enda snygg, gör ju inte saken bättre direkt.
Det lustiga är, jag vill så gärna gå ut och träffa nytt folk. De som jag brukar hänga med är redan över 18 och de drar ut till krogen, jag som fortfarande är 17 får vänta ytterligare. Jag kan säga att jag är JÄVLIGT desperat av att få träffa en tjej. Jag VILL ha sex, inget snack om saken och inte minst, jag VILL ha en brud som man kan dela sina känslor med. Jag har aldrig tidigare haft en "riktigt" relation med en tjej förr.
Just den tanken att jag aldrig kommer att träffa någon börjar bli allt vanligare, även fast jag själv är medveten att om jag bara ta chansen så är det hela över. Eftersom att jag nästan aldrig går ut, så minskar ju chansen lite där att jag kommer att träffa någon. Givetvis så ska jag supa till det nu till skolavslutningen, men hur blir det sen? Jag kommer antagligen inte gå ut så mycket under sommarlovet, utan jag är ju så fäst i mitt skatande samt att jag inte har något jobb så man har ju inga pengar heller. Fast sen och andra sidan, man behöver väl inte alkohol för att ha kul.
Det är nått som alla ungdomar inte verka förstå sig på, alkohol verkar vara den enda utvägen för att ha kul numera. (Ursäkta Off Topic)
Hoppas att jag inte skrev allt för flummigt, klockan är mycket och mina ögon är halvöppna.
Kan man säga att 80 % av alla blir av med oskulden för dem fyllt 18?