Tackar. Har deluppdrag kvar..Glad att höra att allt gick bra för dig.
Tackar. Har deluppdrag kvar..Glad att höra att allt gick bra för dig.
Testa @Rakarn123 s uppdrag. Ring 1177 och resonera om att du har svårt att få ståndJag önskar mig ett uppdrag till Lördag och Söndag
För övrigt gjorde jag det med en vän nu under ledigheten. Som en roligt grej. Var ganska roligt.Testa @Rakarn123 s uppdrag. Ring 1177 och resonera om att du har svårt att få stånd
Starkt jobbat!För övrigt gjorde jag det med en vän nu under ledigheten. Som en roligt grej. Var ganska roligt.
Hon sa typ att hon förstod mitt problem o ville att jag skulle boka en tid för att träffas o prata om detta hos min vårdcentral. Vilket jag inte gjorde. Och hon började sedan att babla om vad det kunde bero på kommer inte riktigt ihåg exaxt vad hon sa men hon rabblade upp massor med saker. Och ville senare åter igen att jag skulle träffa en läkare o bli undersökt men tackade nej och sa typ vänligt sätt tack för dina råd.Starkt jobbat!
Hur kändes det. Vad sades? Fick du några tips eller råd. Frågor?
STARKT JOBBAT!Hon sa typ att hon förstod mitt problem o ville att jag skulle boka en tid för att träffas o prata om detta hos min vårdcentral. Vilket jag inte gjorde. Och hon började sedan att babla om vad det kunde bero på kommer inte riktigt ihåg exaxt vad hon sa men hon rabblade upp massor med saker. Och ville senare åter igen att jag skulle träffa en läkare o bli undersökt men tackade nej och sa typ vänligt sätt tack för dina råd.
Jag fick även lite frågor när jag inte kunde få stånd och osv.
Hur det kändes för mig
Om jag tyckte det var jobbigt osv.
Fick dock inga konkreta tips eller råd. O jag frågade inte efter det häller
Var ganska roligt inte så farligt när man väll kom över tröskeln.
Att du börjar runka o att du ska få en orgasm under 5 minuter annars så ska du låta bli.Jag skulle bli glad för ett uppdrag idag
Att du börjar runka o att du ska få en orgasm under 5 minuter annars så ska du låta bli.
Lite bekymmersamt. Har "sprutförbud" ..och fick "runkförbud" idagAtt du börjar runka o att du ska få en orgasm under 5 minuter annars så ska du låta bli.
Får ju nästan lust att själv göra nåt liknande. Kan man vara anonym?Hon sa typ att hon förstod mitt problem o ville att jag skulle boka en tid för att träffas o prata om detta hos min vårdcentral. Vilket jag inte gjorde. Och hon började sedan att babla om vad det kunde bero på kommer inte riktigt ihåg exaxt vad hon sa men hon rabblade upp massor med saker. Och ville senare åter igen att jag skulle träffa en läkare o bli undersökt men tackade nej och sa typ vänligt sätt tack för dina råd.
Jag fick även lite frågor när jag inte kunde få stånd och osv.
Hur det kändes för mig
Om jag tyckte det var jobbigt osv.
Fick dock inga konkreta tips eller råd. O jag frågade inte efter det häller
Var ganska roligt inte så farligt när man väll kom över tröskeln.
Har skrivit lite mer om det i tråden "Utforska anal onani"Hur gick det?
Där skulle man ju vara i så fallHar fått ett uppdrag av min nätdominatris.
Jag ska stå på alla fyra naken eller med kalsong. Det är på bestämd plats i naturen. Ögonbindel ska vara på. Min uppgift är att vara helt stilla och låta ev besökare ta för sig.
Well, det här också en form av Live-utmaning. Lite grand som "Nollningsuppdrag"....
https://sv.xhamster.com/videos/car-wash-challenge-01-14564789
Går inte riktigt på att göra det själ, men respekt för dom som gör det.....
Blev rätt hård av att titta och runka lite samtidigt.
Sjukt snygg tjej! Hon fick mig stenhård direkt. Absolut världsklass på de tuttarna. Sedan var det ju en läcker utmaning/uppdrag.Well, det här också en form av Live-utmaning. Lite grand som "Nollningsuppdrag"....
https://sv.xhamster.com/videos/car-wash-challenge-01-14564789
Går inte riktigt på att göra det själ, men respekt för dom som gör det.....
Blev rätt hård av att titta och runka lite samtidigt.