Spännande tråd. Ni som har tjej hemma och som suger i smyg, är ni försiktiga av er mtp sjukdomar osv eller tar kåtheten överhanden?
Jo det gäller att vara extremt försiktig!!
Detta är ju svårt och man kan ju aldrig vara helt 100%. Men man kan i alla fall försöka vara så smart som det går och lära känna personen och kanske även diskutera det innan man träffas. Så med det går ju snabba kåtträffar helt bort för min del.
Fast det händer nästan varje vecka att någon kåt man skriver på BC och vill ses direkt, så förvånas jag över beteendet. Men dessa kåta utrop kanske sälla besvaras, och kanske inte är seriöst menat. Hur som helst går det helt bort för mig.
Är man dessutom gift/sambo/tjej är det tvärkört att vara spontan. I alla fall för mig.
Nej, sexuellt umgänge, med kvinnor som män, kräver ju att man har i alla fall en grundläggande trygghet i att träffas, också en förutsättning för en härlig upplevelse.
Själv har jag aldrig råkat ut för något. Men då har jag av hundratals kontakter träffat färre än en handfull. Och det under ca 15år!
Bästa är ju att hitta en runkkompis som man klickar med och så träffas man återkommande. Men att hitta rätt person kan ta låååååång tid. Tur att det finns gott om porr att runka till så länge.
Men sedan finns det ju kondomer också