Oseriösa överallt.Vad mer för sidor finns det än BC? Som redan nämnts så är det mest oseriösa där. Man skriver tydligt på sin sida vad man söker men ingen läser utan skickar direkt typ: vill du knulla min röv? Får jag suga dig? Osv
Du kan ju söka här. Dom flesta är väl relativt seriösa och trevliga,,, och lugna och sansade. Jag har aldrig pratat med någon otrevlig här hittills.Vad mer för sidor finns det än BC? Som redan nämnts så är det mest oseriösa där. Man skriver tydligt på sin sida vad man söker men ingen läser utan skickar direkt typ: vill du knulla min röv? Får jag suga dig? Osv
Jag har provat flera olika, som t ex här, QX, kik, Grindr och bc. Måste påstå att BC är det som givit bästa resultatet, dvs flesta träffarna. Ok, flera ruttna ägg, en del no-show och andra oseriösa men också flest möjligheter.Vad mer för sidor finns det än BC? Som redan nämnts så är det mest oseriösa där. Man skriver tydligt på sin sida vad man söker men ingen läser utan skickar direkt typ: vill du knulla min röv? Får jag suga dig? Osv
Var det som betalning för taxiresan?Jag vill gärna suga och bli avsugen, Förra helgen sög jag av taxi chauffören i min husvagn men han har inte hört av sig sedan dess och jag är sugen nu igen Uppsala 47 år ung.
LäckertJag vill gärna suga och bli avsugen, Förra helgen sög jag av taxi chauffören i min husvagn men han har inte hört av sig sedan dess och jag är sugen nu igen Uppsala 47 år ung.
Tyvärr inte jag betalade i förskott men ville så gärna suga lite såVar det som betalning för taxiresan?
GärnaJag skulle vilja suga men skulle vara spännande om någon knullade mig i munnen
Wow!Tyvärr inte jag betalade i förskott men ville så gärna suga lite så
Hur gick det sen, blev det avsugning?jag var lite överförfriskad och råkade säga att jag är bi. Då sa han att han också var det sen frågade han om jag kunde suga av honom